掃呢頁CODE去手機

2021年10月25日 星期一

游嘉欣:游嘉欣奪走初吻 林正峰獻處男床戲 #游嘉欣

「後生仔」游嘉欣及林正峰因合拍無綫短篇新劇《青年心城之撐起青春》而傳出緋聞,其實二人私下老友鬼鬼,亦有多次做螢幕CP經驗,早已建立深厚友誼兼默契。日前 ...






「後生仔」游嘉欣及林正峰因合拍無綫短篇新劇《青年心城之撐起青春》而傳出緋聞,其實二人私下老友鬼鬼,亦有多次做螢幕CP經驗,早已建立深厚友誼兼默契。日前接受東網專訪時,更大方笑談「會否擦出愛火花」話題,他們不諱言謂只享受演繹情侶的工作時刻:「係拍檔嘅火花,同其他人演未必會咁自然、合得嚟,但我哋各有主見成日嗌交,哈哈!」


對於首次擔正做男、女主角,他們坦言收到消息當刻既興奮又緊張,從未想過初入行就獲分派重角,而由選角至竣工只是短短一個月時間,林正峰搞笑說猶如以光速體諒縮短版人生,自爆被游嘉欣奪去螢幕初吻:「雖然係隔住口罩錫,但都好緊張,未試過喺咁多人面前Kiss。」相反女方就顯得輕鬆自在:「有口罩係完全唔緊張、唔擔心,覺得好貼地,好Free咁樣錫咗過去,係佢一睇到劇本就緊張到打畀我。」


不過一山還有一山高,原來林正峰於劇中還有更激烈場口,獻出處男床戲,跟彭翔羚埋身肉博令他大呼無限尷尬:「上半身係除晒衫,個女仔要坐上嚟,仲要我對住個鏡頭做一個高潮嘅樣!我冇諗過咁快!一嚟就已經去到咁入正題,真係好難忘!」又劇透之後會變癱,然後會企番起身,亦有分手情節。至於游嘉欣就被初演成熟、有女人味的OL考起,開拍前不斷向撞名女神偷師:「由細到大都好鍾意鍾嘉欣,覺得佢係好有女人魅力嘅前輩,睇吓佢啲相、平時訪問、言行舉止係點樣。」


講到最深刻難忘事,她直言不得不提煞科日,拍散Shot時竟然發生血光之災,好番後都留有疤痕:「拍番學生時代我坐佢單車尾,第一Take上去嗰陣,我隻腳踭攝咗落去個車轆度,跟住成忽皮冇咗,跟住即刻爆血,搞到成隻襪都係。」林正峰解釋因為是舊款單車,結構問題易失平衡,一用力踩左搖右擺就嚇親對方:「佢一驚個自然反應就會縮,即刻攝咗個轆度,真係超內疚!嗰場戲仲要無限輪迴咗廿幾次,佢一直忍住好叻!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!