掃呢頁CODE去手機

2021年10月23日 星期六

節目巡禮|姚焯菲叻女兼顧好學業拍劇 有時間溫書:成績都唔錯 #姚焯菲

姚焯菲(Chnatel)今日與《聲夢》學員為TVB節目巡禮壓軸表演。節目巡禮在下午開始,不過Chantel因為要做功課,要下午才趕到電視城。第一屆《聲 ...




姚焯菲(Chnatel)今日與《聲夢》學員為TVB節目巡禮壓軸表演。節目巡禮在下午開始,不過Chantel因為要做功課,要下午才趕到電視城。

第一屆《聲夢》學員,除了有劇集《青春本我》,原來都有拍遊戲節目,繼續由森美做「訓導主任」主持,Chnatel都期待節目成果:「今次係我第一次拍劇,對我嚟講係好特別,係非常之深刻。仲有《星夢學園》係非常之有趣嘅game show,都好期待大家去睇。」

Chantel又透露所讀的國際學校正放sem break,現時正在放假,不過由於有功課報告要做,今日才要「遲到」,又說不影響表演:「唔會唔夠時間準備,我開咗聲先過嚟。」最令她意外的是學校成績不錯:「呢個sem啲成績兼顧得好好,我自己都好surprise,一開始我以為完咗比賽會好忙,好好彩攝到好多時間去溫書同做功課,所以成績都唔錯嘅。」即將萬聖節,Chantel暫時未知要否拍攝,所以未有約同學出去玩。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!