掃呢頁CODE去手機

2021年11月6日 星期六

馬天佑演唱會|自認開騷前壓力超大:今次係為嘉賓多過為觀眾 #馬天佑

時裝指導兼歌手馬天佑(Mayao)在旺角麥花臣場館舉行《Reinvention馬天佑衫·重奏》演唱會,在昨晚(5/11)完滿結束。騷後馬天佑與趙頌茹、 ...




時裝指導兼歌手馬天佑(Mayao)在旺角麥花臣場館舉行《Reinvention 馬天佑 衫·重奏》演唱會,在昨晚(5/11)完滿結束。騷後馬天佑與趙頌茹、谷祖琳、張新悅和歐倩怡接受傳媒訪問,眾人都表示鬆一口氣,馬天佑直言準備期間壓力非常大,因為想將嘉賓最完美一面展示出來:「對我嚟講,呢個係一個夢幻企劃,同埋今次係為咗呢幾位嘉賓多過為咗觀眾,呢個演唱會對佢哋嘅意義,喺我心目中好重要。」

問到今次為何想到邀請這7位女歌手擔任表演嘉賓,馬天佑直言她們的歌曲陪著自己成長:「佢哋嘅唱片我每一張都有買,每一首歌我由頭到尾都識,所以對我嚟講,好高興可以將呢啲歌重新再用,搬上一個集合咗咁多人嘅show。」

至於台上大爆整容經歷,馬天佑指因應主題,事前已經準備要公開:「今次呢個演唱會主題係Reinvention,對所有歌手嚟講都係好重要嘅主題,我希望佢哋可以做到一啲冇接觸過,但係我認為可以做到嘅嘢。對我嚟講就係跳出舒適圈講以前嘅經歷,我細個真係好冇自信,好想得到人哋認同,所以有呢個決定。但係出到嚟識咗唔同嘅人,會覺得自信要自己畀自己,所以決定拆出嚟。」

張新悅大讚馬天佑的表現猶如演唱會監製:「我開始叫佢大監製,由頭到尾所有嘢都策劃晒,由概念、創意,到服飾,甚至我要戴邊條頸鏈,佢都可以參與,仲要一齊喺台上面唱歌,講真我之前真係唔識有人會做到晒呢啲嘢。(所以感動到喊?)呢個就唔關佢事嘅,但係佢可以推動到我面對一件事,好感恩。」

馬天佑談起今次演出歌單鋪排,希望為每位歌手度身訂造:「例如Lillian(何嘉莉)唱過太多次《兩種人》,但係我認識嘅Lillian,《兩種人》係重要,但係仲有另一面觀眾睇到都會覺得正,所以今次就想呈現一個好暗黑嘅Lillian畀大家。」

谷祖琳這次獲兩個女兒現身撐場,她感受到女兒台下非常盡興,說起今天演唱的《柏林穹蒼下》,其實是她10年前已經錄好的專輯內其中一首歌,最後這首歌也交給林二汶演繹,她希望這次在台上重唱,完成一個小心願,不過她前日終於找回這張專輯,非常高興:「佢喺觀塘一個倉入面,個倉有個台咁大,佢全部幫我搵過晒,結果真係喺一個罅度搵返出嚟。」馬天佑知道後直言當刻莫名地流淚,因為自己知道這張專輯對谷祖琳而言非常重要。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!