掃呢頁CODE去手機

2021年11月6日 星期六

陳慧珊:陳慧珊激罕開騷連番走音 預告出年現身荷里活劇 #陳慧珊

6位久未開騷的女歌手陳慧珊、關心妍(Jade)、何嘉莉、楊張新悅、趙頌茹(阿Yu)及谷祖琳,昨晚(5日)聯同馬天佑於旺角麥花臣合體開演唱會,吸引大批圈 ...






6位久未開騷的女歌手陳慧珊、關心妍(Jade)、何嘉莉、楊張新悅、趙頌茹(阿Yu)及谷祖琳,昨晚(5日)聯同馬天佑於旺角麥花臣合體開演唱會,吸引大批圈中藝人到場睇騷,包括何雁詩及其老公鄭俊弘、JW及其男友、鍾舒漫、蔡思貝、羅天宇、Cheronna、周嘉洛、蕭展唯、張子丰、應屆亞姐香港區三甲等,而谷祖琳家人亦有現身支持。


Jade、何嘉莉、張新悅、阿Yu及谷祖琳身穿華麗服裝,逐個從觀眾席後行Catwalk登場,其中以阿Yu最低胸及Jade出蠱惑中間開窿騷纖腰!谷祖琳跳唱《六壯士》時,先於台上跟Dancers熱舞,後突然落台於觀眾席中間通道跳扇子舞,氣勢逼人!接下來阿Yu出現於後方小舞台跳貼身舞,期間更被Dancers以長白布綑綁雙手、又被撳心口。


然後大螢光幕播出馬天佑的自白片段,首度自爆10年曾整容,動力位置分別是鼻及下巴,全基於當時缺乏自信心,想改頭換面得到認同,但3年前開始「頂唔順」整容樣就決定「卸貨」:「去到醫院醫生都問我係咪要做清拆手術,我好堅決話係,依家嘅我有足夠嘅自信。」


近年淡出娛圈的陳慧珊,以全黑Look於個場中段「復出」帶來3首歌《愛得起》、《相信直覺》及《抱緊眼前人》,惟唱《相》時失威連番走音!她開金口跟全場打招呼,又指「好耐冇見」:「我係因為『Reinvention』(演唱會主題:再創造),同我依家做嘅教育節目理念相似,每日都要學做一個更好嘅人,勇於跳出舒適圈,亦唔好因為怕失敗、怕錯而唔去嘗試。」續說自己特別欣賞前輩梅艷芳,令她明白到「人為你,你為人」道理,再唱出其金曲《抱》:「啟發到我學佢做前輩,始終一把年紀,希望我都可以啟發、鼓勵到新一代歌手,令佢哋學識『你為我、我為人、人為你』。」最後她更透露近2個月參演一部荷里活電視劇,最快明年就可見她於螢幕上出現。


其實除了陳慧珊之外,何嘉莉、楊張新悅、阿Yu及谷祖琳演唱時都有失準走音,只得唱家班Jade發揮到高水準,震懾全場!之後身穿紅色晚裝的Jade,再上次上台獻唱《龐貝21世紀》,更邊唱邊解開裙帶,最後除淨黑色吊帶絲質的高衩裙,非常性感!輪到張新悅Solo時,其老公及愛囡都有行上前舉牌力撐,另她見到一班支持自己好耐的Fans,一時感觸落淚。最後Encore時,「小丸子」始祖歐倩怡出場跳唱《問題天天都多》,帶動全場High爆起身,演唱會完美落幕。


騷後眾人一同受訪,其中楊張新悅笑言大家都唱唔夠喉,自己惟有返屋企沖涼時再Encore,又謂見到有家人支持好感動:「啲女都係第一次親眼見我上台唱歌,所以3歲嗰個都迫埋佢嚟,唔知下次仲有冇機會。」何嘉莉形容今次開騷好似同大家一齊入Camp訓練:「增進到好好嘅友情,每日都一齊綵排。」


谷祖琳表示今次開騷是有史以來跳得最多舞的一個演唱會,自爆剛才於台上其實緊張到腳都軟:「唔係跳一、兩吓咁簡單,係全隻!覺得佢哋真係好睇得起我,我真係靠死練番嚟。」另一舞者「上身」的阿Yu都大呼好緊張,講到她被綁又被摸,她笑住呼籲大家欣賞時切勿添加「色彩」:「係藝術表達嘅一種,但真係唔啱小朋友睇,所以我就冇叫啲女嚟,廢事嚇親佢哋!」問到她們可有因太緊張而影響唱歌失準?她們逐個自首唱錯、唱漏、走音:「呢啲先係Live嘅精彩,有真實嘅感覺。(想開Part 2?)希望有機會可以!」


最後問到馬天佑為何突然自爆整容一事?他坦言因為有足夠自信心,好享受做自己,又笑嘲現時是純天然、零添加,問到可會再「加工」?他斬釘截鐵說不會。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!