掃呢頁CODE去手機

2021年11月6日 星期六

關禮傑全家上場 鄭俊弘預告婚宴似開騷 #鄭俊弘 #關禮傑

無綫遊戲節目《思家大戰》今晚(5日)於將軍澳電視城進行錄影,藝人關禮傑率領女兒關楓馨等,以一家四口總動員上陣,再加上車婉婉,組成「關人車事隊」出戰,與 ...






無綫遊戲節目《思家大戰》今晚(5日)於將軍澳電視城進行錄影,藝人關禮傑率領女兒關楓馨等,以一家四口總動員上陣,再加上車婉婉,組成「關人車事隊」出戰,與肥媽、薛家燕、鄭俊弘等嘉賓大鬥法。關禮傑接受訪問時,說首次一家四口參與遊戲:「第一次全家總動員,玩遊戲氣氛好啲,冇咁多心理負擔嘛!上次上節目唱歌,之前要練歌,好多準備工夫,壓力會有啲啦,玩遊戲嘻嘻哈哈嘛。(有冇信心攞獎?)我係最渣嗰個,所以要邀請埋車婉婉嚟。」關楓馨聞言即說:「車婉婉係我哋嘅秘密武器嚟,佢講嘢叻,諗嘢又快。(咁你呢?玩遊戲表現成點?)其實我覺得自己麻麻哋,因為有時諗到個答案,但係英文嚟,屋企人又唔可以『提場』做翻譯,哈哈!(呢個節目好玩,定係《男神廚房》好玩?)唔同嘅,呢個可以同屋企人一齊,《男神廚房》可以睇男神嘛。」


另外,久未露面的歌手鄭俊弘(Fred)於去年與何雁詩(Stephanie)共諧連理,並將於本周日(7日)、即結婚一周年的日子於酒店補辦婚宴,他說:「之前去咗美國做演唱會兼度蜜月,返嚟隔離完,又要準備拍《法證先鋒V》。(星期日擺酒會有咩表演?)係呀,補番擺酒,都等咗好耐,呢幾日同啲兄弟姊妹度緊,佢哋都覺得呢個似演唱會多過擺酒,哈哈!好熱鬧嘅,我同啲朋友會上台唱歌。(好多表演?)好似每道餸都有。(你咪冇得食?)預咗冇得食㗎,打定底囉,不過我都係唱幾首啫。」他表示已邀請《流行經典50年》的樂手到場助陣,並會有點唱環節。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!