掃呢頁CODE去手機

2021年11月6日 星期六

谷婭溦(原名:谷微):谷婭溦獲金唱片!吳若希認證:佢係星夢唱將NO.1 #吳若希 #谷婭溦 #谷微

星夢歌手谷婭溦親自作曲填詞歌曲《倔強》,成功打入多個流行榜冠軍歌曲位置,而首張個人專輯《哭牆》於實體及數碼平台銷售數字更達到金唱片成績(1.5萬張), ...






星夢歌手谷婭溦親自作曲填詞歌曲《倔強》,成功打入多個流行榜冠軍歌曲位置,而首張個人專輯《哭牆》於實體及數碼平台銷售數字更達到金唱片成績(1.5萬張),為此她所屬公司今午(5日)特地為她舉行祝捷會,星夢娛樂行政總裁何麗全、香港唱片商會主席林錫堅,及歌手吳若希(Jinny)等齊齊現身支持。活動上谷婭溦特意送上嬰兒衫予Jinny的小朋友,答謝Jinny一直對她的支持及教導。


谷婭溦表示對專輯獲得佳績感到高興,亦難忘曾經歷失意的日子,她說:「曾經畀外間批評我廣東話唔得,話我廣東話都唔正唱咩歌,因為咁幾乎畀公司幾雪藏,之後停咗兩年,依家算係翻生啦。(何生係咪應承咗開騷?)係,不過仲部署緊,因為嚟緊要應付比賽(《聲生不息》)先。」她感激所有的高低起伏經歷,坦言是她的創作靈感來源,是她的「財富」,成就了今日的她。Jinny除戥對方高興外亦大讚唱功一流,她説:「佢係我心目中星夢唱將NO.1,一直都有留意佢,咁唱得嘅人值得行更遠嘅路,一路都好希望佢出到自己嘅歌。」


有打入內地市場大計


何麗全表示已有全盤大計,為谷婭溦打入內地市場作準備:「溦溦入咗嚟差唔多10年,今年完全發力,依家做實體碟真係好難,佢能夠攞到金唱片我哋真係好開心,佢係多類型歌手,唱國語唱Rap都好好。」提到有指谷婭溦覺得公司只照顧星夢學員,感覺自己受冷待,他指曾親自致電對方:「佢話冇呢個問題,係啲人驚我哋偏重咗學員嗰邊,其實歌手同學員係兩批人,兩邊我哋一樣咁照顧。」提到《勁歌金曲》於翡翠台播放時段縮減,他指是策略安排,因覺得音樂會比較適合J2台市場,所以翡翠台會播放精華用作推介,足本版會於J2及myTV Super播放,而近兩星期收視亦證明此策略成功。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!