掃呢頁CODE去手機

2021年11月18日 星期四

陳展鵬被亞視惡搞炸雞閃卡 大方回應:唔好畀佢停 #亞視 #陳展鵬

陳展鵬主演的新劇《隱門》今天(18日)正式開鏡拍攝,展鵬接受《香港01》訪問時候表示這是第一次飾演保險調查員這個角色,劇中也需要一些打鬥場面,不過並沒 ...






陳展鵬主演的新劇《隱門》今天(18日)正式開鏡拍攝,展鵬接受《香港01》訪問時候表示這是第一次飾演保險調查員這個角色,劇中也需要一些打鬥場面,不過並沒有秀肌肉的情節,「騷肌如果幫助到到收視,咁咪騷,但證實咗話畀你聽係唔會,最緊要係個劇本同觀眾有冇共嗚。」

ViuTV男子組合MIRROR最近與餐廳合作推出的閃卡大受市民歡迎,昨天(17日)亞洲電視「參考」MIRROR的閃卡,其後在社交平台推出「ATV男星限量版閃卡」,其中便有陳展鵬手拿炸雞的照片,展鵬笑言今天才知道:「我自己睇落去我笑咗,但你話抽水或噱頭都好,大家都好悶,因為呢兩三年香港氣氛都好沉悶,有好多事發生,咁令大家開心我覺得好,隨便用。我覺得自己都做幕前,而且有一段時間,成個世界都唔同咗,我哋就係少咗創作,唔好畀佢停。」

展鵬認為要緊貼潮流,帶給網友歡樂是需要,「我以前好少放阿女啲相上網,但我收到好多DM,話我個女小豬比好可愛,即係原來一張相大家會咁開心,我以前冇咁強烈感覺,原來平台可以咁用。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!