掃呢頁CODE去手機

2021年11月18日 星期四

林穎彤:媽媽「叫鴨」後首現身 林穎彤:要時間消化 #林穎彤

藝人林穎彤(Bella)身穿露背裙到將軍澳電視城出席《十月初五的月光》宣傳活動,是自媽媽被爆「叫鴨」後首次見人。台上她與前度伍富橋演出小劇場,期間被對 ...






藝人林穎彤(Bella)身穿露背裙到將軍澳電視城出席《十月初五的月光》宣傳活動,是自媽媽被爆「叫鴨」後首次見人。台上她與前度伍富橋演出小劇場,期間被對方拉扯住,她即謂:「我係唔會翻啅你㗎!」


受訪時她坦言現時與媽媽心情OK:「當然要時間消化,但同媽咪心情OK。」她亦謂事件交由警方處理,正處理中,不方便講太多詳情,問到對方可還有再騷擾她們?她表示:「暫時冇,依家都放下心頭大石,可以努力宣傳套劇,今次係入行以嚟比較重嘅角色。」


講到劇中與前度伍富橋演情侶,她表示沒有尷尬:「因為之前都有一齊合作做嘢,反而熟啲仲好。(但分手後再演情侶?)我哋係好朋友嘅。」問到可會翻撻?她笑言:「正如我頭先台上所講,現實我哋係好同事。(冇機會?)可以繼續做好朋友,之前媽咪件事佢都有慰問我。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!