掃呢頁CODE去手機

2021年11月18日 星期四

《星級煮意》:星級煮意︱譚俊彥黎諾懿廚神上身 肥媽6號教你煮平啲 #肥媽 #譚俊彥 #黎諾懿

繽FUN星網節目《星級煮意》觀眾反應熱烈,新一輯即將推出,繼續向圈中名人、紅星廣發英雄帖,親身上陣入廚顯身手,上至西餐、聖誕甜品到賀年菜式也一應俱全。 ...






繽FUN星網節目《星級煮意》觀眾反應熱烈,新一輯即將推出,繼續向圈中名人、紅星廣發英雄帖,親身上陣入廚顯身手,上至西餐、聖誕甜品到賀年菜式也一應俱全。


頭炮邀得4位圈中男、女廚神展示廚藝,包括近日與韓劇《魷魚遊戲》主角李政宰「456」撞樣的譚俊彥(Shaun),於自家餐廳教大家煮西式料理。即將再做爸爸的黎諾懿示範一系列補身菜式,一眾準備「造人」的夫婦,如跟着來做,分分鐘一擊即中!人母羅敏莊除親身製作收身菜式,還找來精靈到爆的女兒陳禛,孖住甜品導師及閨蜜落手落腳整聖誕餅,絕對有得玩有得睇兼有得食。至於《食平D》肥媽(Maria Cordero)與契仔陸浩明(6號),平時於無綫煮食節目見得多,雖然暫時未見到二人火花四濺場面,但他們將在《星級煮意》登場露兩手,還會傳授如何以最平價錢,製作到最出色賀年菜。


打頭陣的Shaun經營餐廳3年,平時更會親力親為為客人下廚,今次於節目精心炮製3道菜式,第一道便是最拿手的「煎牛扒」,由落鑊溫度到時間控制,Shaun也要求嚴格,處理得恰到好處,絕對做到外脆內腍的至高境界。原來Shaun從小入讀寄宿學校,所以年紀輕輕已很獨立,再加上同住的外婆乃廚藝高手,也承傳了她的廚藝,Shaun說:「由細食婆婆煮嘅家鄉上海菜,到佢過身後,我決定要煮番婆婆嘅味道出嚟,所以婆婆絕對係我廚藝嘅啟蒙老師,呢10幾年我成日喺廚房鑽研,都叫做煮到佢8成功力。」


談到其餐廳主打的慢煮牛扒和熟成牛肉,還特別從外國訂造一個專門放牛肉的溫度櫃,以確保牛肉處於最佳狀態,更說:「我哋仲有自己嘅器材為牛肉熟成,呢方面我哋要求幾高,同埋近年都嘗試喺西班牙引入唔同嘅新鮮食材,希望可以用一個合理嘅價錢,為食客提供一個高質嘅餐飲體驗。」


新一輯《星級煮意》第一集將於本周五(19日)推出,逢星期五都有不同教「煮」為你炮製簡單又易學的佳餚,萬勿錯過。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!