掃呢頁CODE去手機

2021年11月7日 星期日

朱晨麗直播做到唔停手 大呻比拍劇更有難度:得一千人睇會好傷心 #朱晨麗

已經有接近一年沒有新劇集作品,早前有傳朱晨麗有份拍《巾幗梟雄4》,但最後卻被飛起無緣回歸拍劇,她回應表示現時忙於拍電影,預計年尾就能夠上映,劇集方面亦 ...






已經有接近一年沒有新劇集作品,早前有傳朱晨麗有份拍《巾幗梟雄4》,但最後卻被飛起無緣回歸拍劇,她回應表示現時忙於拍電影,預計年尾就能夠上映,劇集方面亦正安排中:「劇癮都真係有,公司都安排緊㗎喇,我都等待緊!我飾演過madam、十三點(《多功能老婆》角色)、時裝古裝民初的角色都試過,但從未試過武俠片,好想做啲可以扮男裝、演女人嘅時候又可以好性感嘅角色。(好似花木蘭咁?)好提議!有冇人搵我做花木蘭,快啲準備下個劇本!」她舉出韓劇《以吾之名》為例,表示很想自己能夠像女主角韓韶禧一樣有型的女演員,受傷亦在所不辭:「女仔有型真係另一個境界,佢可以打贏咁多男仔真係不得了,真係好吸引,令我好想睇多啲佢之前演嘅作品!」

近來朱晨麗雖然較少戲劇演出,但商演、直播邀約卻是接踵而來,令她忙到不停手,會否覺得比起拍劇賺錢來得輕鬆?「拍劇畀我嘅感覺我係做一個角色,但做直播更唔容易,好需要多啲精力,如果唔係啲觀眾走晒!例如本來有10萬個人睇緊,講講下得番一千個人都會好傷心。(係咪都好多人搵你直播?)梗有啦,呢啲自信我都有嘅!」她笑稱接下來都有不少需要回內地的工作,希望自己能夠在香港和內地兩邊的工作都能夠取得好好的平衡。

點擊觀看更多活動現場精彩照片:

朱晨麗今日(7日)現身沙田馬場出席活動。(周倪瑩 攝)


朱晨麗今日(7日)現身沙田馬場出席活動。(周倪瑩 攝)


朱晨麗今日(7日)現身沙田馬場出席活動。(周倪瑩 攝)


朱晨麗今日(7日)現身沙田馬場出席活動。(周倪瑩 攝)


朱晨麗表示現時忙於拍電影,預計年尾就能夠上映。(周倪瑩 攝)


朱晨麗表示現時忙於拍電影,預計年尾就能夠上映。(周倪瑩 攝)


朱晨麗表示現時忙於拍電影,預計年尾就能夠上映。(周倪瑩 攝)


朱晨麗恨做打女!(周倪瑩 攝)


朱晨麗恨做打女!(周倪瑩 攝)


姚子羚及朱晨麗(周倪瑩 攝)


姚子羚(周倪瑩 攝)


(左至右)應屆港姐最上鏡小姐楊培琳、亞軍梁凱晴、王浩信、冠軍宋宛穎及季軍邵初。(周倪瑩 攝)


(左至右)應屆港姐最上鏡小姐楊培琳、亞軍梁凱晴、冠軍宋宛穎及季軍邵初。(周倪瑩 攝)


王浩信(周倪瑩 攝)


蔣家旻(周倪瑩 攝)


陳百祥及黃杏秀(周倪瑩 攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!