掃呢頁CODE去手機

2021年11月7日 星期日

Patrick Sir(林溥來):家有巨B︱Patrick Sir 6個半月大仔仔Size似1歲 #林溥來

藝人林溥來(PatrickSir)愛犬DonDon日前13歲生日,全家總動員與牠切蛋糕慶祝,及後PatrickSir更把照片上載社交網,雖然一家四口狀 ...






藝人林溥來(Patrick Sir)愛犬Don Don日前13歲生日,全家總動員與牠切蛋糕慶祝,及後Patrick Sir更把照片上載社交網,雖然一家四口狀甚溫馨,但也不及僅6個半個大的Preemo搶鏡,見他身形肥嘟嘟兼眼仔睩睩,非常可愛。連Patrick Sir接受東網時,也忍不住讚囝囝:「佢真係好高好長,啲人以為佢1歲,太太個接生醫生,都話Preemo體重係佢1歲幾個女嘅重量,因為我個仔依家20磅,出街抱住佢,見有啲返緊幼稚園嘅小朋友,都係同Preemo差唔多身形。」


談到不少家長已為初生子女搵定學校,不過Patrick Sir揚言未為此擔心:「因為我有份營運國際幼稚園,到時安排個仔喺度讀,所以少咗呢方面煩惱,其實身邊好多朋友都問我應該點鋪排子女讀書,搞到我成為咗諮詢對象,不過讀咩小學就未諗,可能想佢讀國際學校,又或者我母校都得。」


提到Don Don年時已高,Patrick指雖然愛犬開始老,但仍然很有活力:「佢好鍾意去彭福公園跑,所以生日就安排咗呢個活動畀佢,玩得不知幾開心,雖然依家開始多咗少少毛病,眼開始差,但都冇得驚,都要接受(Don Don好錫Preemo?)開頭冇咁錫,依家愈來愈錫,有人行過嚟會吠,好想保護佢咁款。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!