掃呢頁CODE去手機

2021年11月7日 星期日

吳海昕(前名吳凱欣):吳海昕輕鬆拍續集 余子明暗示無綫藝員冇禮貌? #余子明 #吳凱欣 #吳海昕

藝人吳海昕出席ViuTV劇集《940920》開鏡,她坦言與上集《二月廿九》比較,今次無論於支線及角色發展都比較多元化:「呢集唔係淨係感情線,講親情等等 ...






藝人吳海昕出席ViuTV劇集《940920》開鏡,她坦言與上集《二月廿九》比較,今次無論於支線及角色發展都比較多元化:「呢集唔係淨係感情線,講親情等等都有交代,加入咗好多新人物新關係,例如子明叔(余子明)係蔡思鈞嘅爺爺,仲有谷祖琳。我同上集嘅角色人物關係都唔再一樣,所以好有新鮮感。」


她又指兩年前拍《二》,不少戲份於今日(6日)開鏡地取景,重臨舊地印象深刻。問到有否信心收視再創佳績,她答:「平常心啦,上次我好有壓力,今次放鬆嚟演,同台前幕後都合作咗好多次,好有默契,同埋角色已經入咗血,拍攝好順利。」


同時間拍攝另一劇集《i.SWIM》的她,表示自己的落水戲基本已完成,稍後不用捱凍。提到哪位男拍檔的體形最吸睛,她笑謂:「佢哋個個話我最大份就真,況且我都好多對白,唔係淨係享眼福。」


至於余子明以部頭方式與ViuTV合作,自言與以往在無綫拍劇最大的分別是不用等:「基本上幾點通告就幾點拍,我78歲唔可以成日捱夜。我乜人都偈得傾嘅,所以今次同台前幕後都合作愉快,呢度啲人互相尊重咁囉。」他又表示自己記憶力已大不如前,經常遭太太投訴冇記性。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!