掃呢頁CODE去手機

2021年11月14日 星期日

炎明熹(GiGi):炎明熹拍劇經歷第二人生 姚焯菲終於知咩叫早起 #姚焯菲 #炎明熹

藝人炎明熹(Gigi)、姚焯菲(Chantel)及鍾柔美(Yumi)等,下午出席《聲夢傳奇2》初選活動,與成功進入50強的其中10位參賽者同場。10位 ...






藝人炎明熹(Gigi)、姚焯菲(Chantel)及鍾柔美(Yumi)等,下午出席《聲夢傳奇2》初選活動,與成功進入50強的其中10位參賽者同場。10位參賽者年紀最小為15歲的小女孩林爾琪,最大為28歲的金永衡,今次更有說得一口流利粵語的混血兒、「翻版謝嘉怡」安妮參賽,十分多元化。


升呢師姐的Gigi、Chantel及Yumi面對一眾後輩,Gigi慨嘆時光飛逝,Chantel則謂:「部份參賽者年紀比我哋大,可能我哋要跟佢哋學習就真!」回憶起參賽時的蝦碌事件,Chantel笑說:「第2次面試時一開頭我入錯key,我直接問可唔可以重頭再嚟,後來聽工作人員講番,原來當時我好大膽。」Gigi笑言面試時緊張到要飲水,但不小心把水樽撞到結他發出巨響:「我覺得對唔住支結他,而最後都冇彈到,同埋當時生咗好大粒瘡喺個鼻隔籬,哈哈!」


談到3人參演的劇集《青春本我》倘有1天便煞科,Chantel苦笑:「我終於明白咩叫早起,試過朝早5點要起身化妝。」Gigi就表示:「拍劇就好似經歷第二人生一樣,因為之前從未試過。(約工作人員食飯?)如果可以都想㗎,今次係大家一齊努力嘛。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!