掃呢頁CODE去手機

2021年12月8日 星期三

陶大宇:《倒轉地球》熱爆 陶大宇困惑:唱得好就冇咁紅 #陶大宇

「師奶殺手」陶大宇最近憑演唱《倒轉地球》,大騷宇宙級唱腔及「水撥式」台風爆紅,升呢「陶宇宙」人氣一時無兩,身在廣州工作嘅佢近日接受無綫娛樂新聞台訪問, ...






「師奶殺手」陶大宇最近憑演唱《倒轉地球》,大騷宇宙級唱腔及「水撥式」台風爆紅,升呢「陶宇宙」人氣一時無兩,身在廣州工作嘅佢近日接受無綫娛樂新聞台訪問,大談爆紅一事,佢笑言對此感到迷惘:「究竟我仲應唔應該將啲歌唱得更加好呢?如果我唱得咁好嘅話,我就唔會有今日嘅成就。你究竟鍾意我邊一瓣先?你究竟鍾意我依家呢個版本,抑或要一個我將來進步一啲嘅版本先?咁我都會盡返好我自己嘅責任嘅,唔會太過離譜嘅。其實我唱歌呢,唔係咁難聽嘅,唔係依家市面上咁樣嘅,我真係要澄清一下,我都想唱得好少少嘅,唔好令到大家有啲不必要嘅誤會啦。」


講到佢將《倒轉地球》唱到街知巷聞,甚至有唔少人以為佢先係原唱,佢笑指當初並冇諗過會有咁嘅效果:「真係唔好意思,搞到首歌咁樣,咁我覺得喺現場唱歌,個反應係直接嘅,我好想做一個互動嘅感覺,所以我就設計咗一個打招呼咁樣唱,點知揮下揮下,姿勢打下打下又幾過癮喎,愈打就愈勁,出現咗呢個效果喇。開頭我都唔知係咁搞笑,睇返好多片先知原來真係好搞笑,又真係幾似嗰個水撥嘅,開心就得啦,最緊要開心。」佢又透露最近工作量大增,商演活動接唔停,工作排到明年先能夠返港,希望農曆新年能回家與媽媽食團年飯。


而《倒轉地球》熱潮繼續持續,連無綫藝人黎諾懿及「長腿女神」戴祖儀都拍片翻唱,跟上潮流。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!