掃呢頁CODE去手機

2021年12月8日 星期三

全民造星IV丨B組輸三場再foul五人 執生王Sica慘被淘汰 #全民造星IV #造星IV

ViuTV真人選秀節目《全民造星IV》今晚(7日)第三回合最後一組比賽有結果,A1組自選表演狼人殺極有水準,到指定項目唱欣宜《救命歌》,終於改變「da ...




ViuTV真人選秀節目《全民造星IV》今晚(7日)第三回合最後一組比賽有結果,A1組自選表演狼人殺極有水準,到指定項目唱欣宜《救命歌》,終於改變「dance唱歌注定坎坷」命運,無論卓韻芝、On仔、陳詠燊都讚不絕口。

Alfred覺得自己導師能力不及阿祖。(節目截圖)


其實都有好多心結。(節目截圖)


CK將《救命歌》改編,大家覺得更加啱自己唱。(節目截圖)


CK將《救命歌》改編,大家覺得更加啱自己唱。(節目截圖)


CK將《救命歌》改編,大家覺得更加啱自己唱。(節目截圖)


CK將《救命歌》改編,大家覺得更加啱自己唱。(節目截圖)


Alfred睇到喊。(節目截圖)


On仔大讚編曲好。(節目截圖)


而B2組在梁祖堯主意下將《救命歌》變成黑色喜劇,Gao、Alice、阿mic一齊扮湊仔師奶,令全場大笑。Kary睇得最開心,承認見到自己:「我真係好有共鳴,(啲對白)我應該有講過,我可能有咁鬧過個仔!」不過仍然未法補救自選表現的落差,A1組以5票晉級,令B組的阿mic出局。由於B組在今個回合輸了三場,要再淘汰五個人,梁祖堯無奈下說:「我唔係foul人,我係諗邊10個留低。」,最終Liu哥、Ana、阿杰、余潔滢、Sica亦在今輪出局。

Sica晚上在社交平台多謝阿祖:「你真係一個好有心嘅導師,一個心地好好嘅人。節目剪出嚟嘅時間同內容有限,但你為我哋付出嘅時間同心機遠超於大家嘅想像。你幾乎每一晚都陪我哋留到好夜,幫我哋安排好多好有意義嘅exercise,每一輪都逐個女仔比一個方向我哋去成長突破。」、「真係數都數唔曬你付出過嘅嘢,好多位都真係好無條件咁為我哋付出。」

點擊睇更B組淘汰過程:

扮三個湊仔師奶。(節目截圖)


Kary好有共鳴。 (節目截圖)


所有人都忍唔到笑。(節目截圖)


所有人都忍唔到笑。(節目截圖)


所有人都忍唔到笑。(節目截圖)


阿mic要出局。(節目截圖)


Liu哥、Ana、阿杰、余潔滢、Sica被額外淘汰出局。(節目截圖)


Liu哥、Ana、阿杰、余潔滢、Sica被額外淘汰出局。(節目截圖)




Liu哥、Ana、阿杰、余潔滢、Sica被額外淘汰出局。(節目截圖)


Liu哥、Ana、阿杰、余潔滢、Sica被額外淘汰出局。(節目截圖)


同場加映:

千嬅同丁子高最近很多夫妻檔活動。(微博@楊千嬅)


千嬅同丁子高最近很多夫妻檔活動。(微博@楊千嬅)


千嬅同丁子高最近很多夫妻檔活動。(微博@楊千嬅)


千嬅在內地的工作日漸增多。(微博@楊千嬅)


千嬅在內地的工作日漸增多。(微博@楊千嬅)


千嬅在內地的工作日漸增多。(微博@楊千嬅)


主要以綜藝節目為主。(微博@楊千嬅)


主要以綜藝節目為主。(微博@楊千嬅)


主要以綜藝節目為主。(微博@楊千嬅)


人氣也越來越高。(微博@楊千嬅)


人氣也越來越高。(微博@楊千嬅)


人氣也越來越高。(微博@楊千嬅)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!