掃呢頁CODE去手機

2021年12月8日 星期三

杜如風:杜如風思「鄉」病發 講明通關連棺材本都揈埋去日本 #杜如風

日本旅遊達人杜如風今日(7日)現身銅鑼灣,為日本燒肉放題店開幕禮擔任嘉賓,喜獲大會贈送金色圍裙及一世任食和牛放題VIP卡,興奮得舉V合照!受訪時講到她 ...






日本旅遊達人杜如風今日(7日)現身銅鑼灣,為日本燒肉放題店開幕禮擔任嘉賓,喜獲大會贈送金色圍裙及一世任食和牛放題VIP卡,興奮得舉V合照!受訪時講到她有任食金牌,她繼續Keep住Hyper話:「講到食和牛,我係坐亞望冠。(最多一次過食幾多?)其實我食得唔多,但食得精,好嘴刁!難得去日本當然係食最好!」


疫情爆發至今有兩年,她扁嘴慘爆話足足有兩年半冇返「鄉下」,思鄉病爆發:「好痛苦!以前一年都會去5、6次㗎!(有冇諗過隔離都要去?)有諗過!但冇人陪我隔離好悶!」雖然冇得飛日本Shopping,但她笑謂:「向來都買得多,不過以前一見到鍾意就會買,但現在會先諗3日,如果第3日仲掛住先去買,節儉咗嘅,哈哈!」她坦言若然通關,首個地方必定是日本:「到時連棺材本都揈埋!」續透露現時都有同製作人開會構思新節目:「未諗到主題,做飲食節目大把人叻過我。(教人喺香港瘋狂洗錢?)我怕拍唔到10集。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!