掃呢頁CODE去手機

2021年12月18日 星期六

娛美人:古天樂新寵!林熙彤自爆父母都係靚人 #古天樂 #林熙彤

現年18歲的林熙彤(Hazel)本身是在學模特兒,一邊讀設計一邊做Model,近日簽約成為古天樂公司旗下藝人,拿着古仔公司入場券,大有機會由模界跳入電 ...






現年18歲的林熙彤(Hazel)本身是在學模特兒,一邊讀設計一邊做Model,近日簽約成為古天樂公司旗下藝人,拿着古仔公司入場券,大有機會由模界跳入電影圈。Hazel實際年紀做得古仔女兒,她表示親父母也屬靚人一族,靚樣直逼古仔,故演古仔女兒一角定能勝任。她自爆入行前,已留意ANSONBEAN和Mandy(譚旻萱),做同門師妹,望近水樓台從中偷師,改善怕醜內斂性格。


Hazel外表甜美,有點台灣女神陳妍希的影子,提到入行經過,她表示16歲那年,因為好鍾意影相,膽粗粗應徵做網店模特兒,最爆是當時她正在箍牙,一笑就變鋼牙妹,當時已打定輸數:「正常都唔會請鋼牙妹!」沒有再爆只有更爆,網店竟然聘請她,憑着甜美臉孔,獨特的鋼牙造型,引起網民注意,此時經理人Kim也發現到她。提到鋼牙模特兒的經歷,她形容初時自己好介意露出鋼牙,箍牙笑起上來樣子又怪怪的,慢慢她也豁出去。有否問過古天樂為何選中你?她笑說:「我仲未見過佢本人,(想同古仔一齊拍戲?)都想試,電影可以試到其他角色,如果成世流流長淨係做自己會好悶,(演父女?)都好呀,父女互動仲多,任何演出機會都想!」她又笑說,眼中父母都是靚仔靚女:「我一定係遺傳父母嘅強大基因。」


未入公司前,已經知道公司的藝人都好勁,她說:「好似Mandy,我有睇佢拍MIRROR成員Edan嘅MV,好靚女又專業;ANSONBEAN可以好自信咁唱歌跳舞,覺得好大膽。我對鏡頭好怕羞,好想做到佢哋咁勁。」笑言若師兄不嫌她蠢好想跟他學跳舞。


現時修讀副學士平面設計課程第一年,平時愛自己配搭,不想局限日系少女風,她說:「反而我比較少着粉紅色,鍾意試多啲唔同類型,衣着好睇當日心情,心情好可能着得sharp啲,平日返學就好Hea。」同時兼顧學業和工作,覺得時間自己遷就,不會出現撞時間問題,慶幸自己選修的學科不需要考試,沒有考試壓力,但換來是海量功課,笑言近月晚晚通宵沒有好好睡過一覺,每晚做到凌晨4、5點,朝早9點就返學,自認性格執着,寧願少睡也要做好。她並分享一個貼士:「我會將所有嘢變得好玩,可能有時要做唔鍾意嘅poster,我會揀自己鍾意嘅內容做,成件事就變得好玩。」


Profile:
名字:林熙彤(Hazel)
年齡:18歲
學歷:副學士設計課程


髮型:Haffman@Yonda Hair
服裝:INITIAL Fashion
場地:足跡書局

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!