掃呢頁CODE去手機

2021年12月18日 星期六

何依婷:《十月初五》大結局!何依婷險被胡鴻鈞屈畀禮物錢 #何依婷 #胡鴻鈞

藝人何依婷、羅天宇、劉佩玥、米雪與石修等無綫台慶劇《十月初五的月光》演員,今晚(17日)在科學園食飯睇大結局。劇集亦大團圓結局,劇中講到學成回來的何依 ...






藝人何依婷、羅天宇、劉佩玥、米雪與石修等無綫台慶劇《十月初五的月光》演員,今晚(17日)在科學園食飯睇大結局。劇集亦大團圓結局,劇中講到學成回來的何依婷與「初哥哥」胡鴻鈞有情人終成眷屬;羅天宇則與劉佩玥成為一對;而患上腦退化症的米雪最終能認出何依婷,皆大歡喜。


飯局由何依婷、胡鴻鈞(Hubert)和羅天宇出錢給大家抽獎,不過,Hubert卻因工作缺席,何依婷說:「本來Hubert想屈我畀晒啲禮物錢,但好彩其他人幫口,話如果依婷攞2萬,Hubert咪要畀3倍,最後我哋3個人夾,佢就為有工作嚟唔到。」


劉佩玥突然現身


新一代「御用寡婦」劉佩玥突然在大結局現身,她說:「我連媽咪都冇講,雖然只係出少少,但係又有飯食,又有獎抽真係好開心。雖然我成日喺啲劇整死老公,但係我戲外就係福星,《十》或者會有第2季呢。」羅天宇說:「咁我係咪喺第2季會死。」劉佩玥說:「到時唔係十月初五,係七月十四。」


何依婷在台慶頒獎禮打入最佳女配角與飛躍進步女藝員10強,問到對於哪個獎較有信心﹖她說:「一定要有信心,不過,咩獎都冇所謂,有獎攞已經好開心。」羅天宇則第3度提名飛躍進步男藝員,進入10強的他雖然何依婷與劉佩玥也表示支持,但他則說:「冇信心,上年《香港愛情故事》,自己緊張到瞓唔着,所以依家會保持住平常心。」


劉佩玥亦打入「女飛躍」10強,她說:「今年播出嘅角色,於《逆天奇案》、《把關者們》、《七公主》、《換命真相》都有回響,多咗人認識,已經好開心、好滿足。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!