掃呢頁CODE去手機

2021年12月24日 星期五

拳王|賴慰玲不諳水性親自拍落水戲 只因替身去咗廁所決定豁去出 #賴慰玲

拳王|賴慰玲不諳水性親自拍落水戲只因替身去咗廁所決定豁去出將於明(25日)晚播出大結局的《拳王》,昨晚劇情重點落在患上小腦萎縮症的文善言(賴慰玲Win ...




拳王|賴慰玲不諳水性親自拍落水戲 只因替身去咗廁所決定豁去出



將於明(25日)晚播出大結局的《拳王》,昨晚劇情重點落在患上小腦萎縮症的文善言(賴慰玲Winki飾)身上;得知患了重病的善言原本放下事業與愛情隱居,但仍遭傲山(黎耀祥飾)「尋獲」。之後病情愈趨惡化,善言萌生自殺念頭,並致電傲山希望對方幫忙處理後事。最終善言自殺不遂獲傲山救起,傲山堅決要照顧善言到最後一刻。

Winki自言因不捨祥哥,該場戲每一take均喊到豬頭咁。
Winki自言因不捨祥哥,該場戲每一take均喊到豬頭咁。


Winki透露自殺不遂場口是Ending戲,拍攝當日相當寒冷,但由於工作人員為她和祥哥做足禦寒功夫,又幫他們試水溫兼安排好替身,讓Winki暖在心頭。不過最後卻因為一個「意外」,令不諳水性的Winki決定親自落水:「臨落水時替身去咗好遠嘅廁所,咁為咗報答大家對我咁好,我就決定豁出去。」Winki又自言每一take均喊到豬頭咁:「個角色同我自己都唔捨得祥哥。」

談到角色因備受惡疾困擾萌生自殺念頭,Winki直指「連扣bra都扣唔到」的場口十分重要,故此亦支持需要半裸拍攝的決定:「性感對於我嚟講一直係負擔,我冇勇氣去做呢樣嘢,但我又想表達到個角色嘅心路歷程,我就不斷糾結同掙扎可以點樣衝破自己個心理關口,結果監製就主動問我需唔需要替手,等我可以專心情緒演出嘅部份。」

Winki這個「連扣bra都扣唔到」的場口十分重要,最終由替身演出。
Winki就可專心情緒演出部份。


另憑《拳王》殺入《萬千星輝頒獎典禮2021》最佳女主角5強的姚子羚,最後一周亦演技大爆發,除了前晚憶述亡夫的爆喊戲份、她與祥哥在第21集中的對峙戲份亦被網民稱讚「有戲」兼「有張力」。問到子羚劇中的凌厲眼神是如何鍛煉而成?子羚笑謂:「我個角色啲眼神係難處理嘅,望落好似好淡然嘅嘢,但點樣用眼神表達呢?我都用咗好多時間磨合同學習。然後我發現最緊要望實祥哥,但唔容易嘅,因為祥哥嘅氣場會令你唔敢正視佢。」子羚又大讚祥哥雖然高深莫測,但亦平易近人,是很好的合作夥伴。

姚子羚與祥哥的對峙戲份。
祥哥的氣場會令人不敢正視。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!