掃呢頁CODE去手機

2021年12月24日 星期五

頭條獨家丨《造星IV》IvySo對入女團冇信心 畀限期自己嘗試幕前發展 #造星IV

頭條獨家丨《造星IV》IvySo對入女團冇信心畀限期自己嘗試幕前發展《全民造星IV》1號IvySo(蘇雅琳)在全無表演經驗下,成功打入20強總決賽。其 ...




頭條獨家丨《造星IV》IvySo對入女團冇信心 畀限期自己嘗試幕前發展



《全民造星IV1IvySo(蘇雅琳)在全無表演經驗下,成功打入20強總決賽。其實IvySo初登場已成熱門參賽者,靚女加開朗活潑,好受粉絲歡迎,她亦承認社交媒體follower大幅飆升,不過她自爆未瘦身時冇人追,戀愛經驗只得一次。對於總決賽在即,她坦承入女團信心不太,但20歲的她仍想趁青春嘗試在圈中發展。採訪:杜杜、秦詠姿 攝影:葉君海、譚壹致

IvySo對於首輪演出後,獲得不少粉絲支持感到意外。
IvySo對於首輪演出後,獲得不少粉絲支持感到意外。
IvySo認為比賽期間,跳舞是其中一大難題。


 

身為1號參賽者的IvySo,甫亮相已相當受歡迎,這是她完全沒預計過,「我冇諗過嗰集出咗嚟會有咁大迴響,follower由本身7百幾升得好快變咗4千幾,到現在已經有7萬幾,所以係有啲嚇親,從來冇諗過。」不過她承認男粉絲確實較多,「我睇過社交平台啲數據,可能我係讀女校,之前都係7成女仔follower,而家男仔佔7成,我都覺得好驚訝。」對於受歡迎主因是靚女,IvySo就唔多認同自己外形出眾,「我覺得自己唔靚,又唔係特別叻,一開始都懷疑自己點解會入到96強,自己唔算特別出眾,不過啲網民又好似覺得我幾靚咁樣囉!我仲唔係幾敢睇自己playback,因為實力同外形都唔好睇,我其實係冇乜自信嘅人,譬如覺得自己顴骨好濶,個鼻又唔知點,我最鍾意對眼,因為似爸爸同媽媽,佢哋對眼夾埋一齊好靚。」

IvySo覺得自己顴骨太濶,唔算靚女。
中學時期的IvySo,如她所講同現在個feel差好遠。


 

肥妹時期冇仔冧

IvySo更自爆以往曾是肥妹仔加上讀女校,所以只拍過一次拖,「我中學時候同而家個feel好唔同,我之前戴細圓框眼鏡,同埋好摺掛住讀書好少出去玩,考DSE嗰時冇乜做運動好肥,最肥時有成5758kg,而家瘦到4950kg後,先會多咗人留意到我,所以我玩或者溫書出街,都係同學校嘅女同學一齊,之前都只係拍過一次,不過感情嘅嘢就唔講」至於女神心目中的男神,IvySo講明絕非外貌協會會員,性格好重要,但如果才華方面,就最好似師兄阿Jer,「佢唱歌非常之好,所以我都好欣賞佢,而且佢嘅音樂製作班底都好好,同埋佢喺演戲方面都有突破,跳舞又比《造星》嗰時有進步,我都想效法佢,嘗試搵多啲可能性,再去突破自己。」

只得一次拍拖經驗的IvySo,以往主要同女同學去玩。

 

正面態度對負評

雖然IvySo得到不少粉絲支持,但本身未學過唱歌跳舞,表現確實比起不少參賽者差一截,加上靚女外形,被指是花瓶的負面聲音自然難免,但她完全不介意,還以正面態度面對,「批評同建議嘅comment我都會睇,對我進步嚟講非常有用,如果唔面對嘅話,反而局限咗自己,我個目標係再爭氣多啲,唔想畀人睇唔起或者覺得我得個殼,想有個開心energy之餘,會有多啲嘢畀人睇到。」IvySo認為自己能夠殺入總決賽都是見步行步,所以對入女團信心也不大,「如果性格方面係OK嘅,嚟緊有進步都有機會,但勁嘅人實在太多。」如果失落入女團機會,本身正在修讀護士課程的她,仍會畀個限期自己嘗試在圈中發展,但不排除回歸學業,「我想發掘吓先,既然入到呢度,我相信係有啲特質會畀人睇到嘅,但喺下年開學之前,如果冇機會正式入行,都會考慮返番去讀書。」

參賽後令IvySo愛上幕前演出,想繼續向這方面發展。
順利殺入總決賽的IvySo,直言冇信心能加入女團。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!