掃呢頁CODE去手機

2021年12月29日 星期三

梅艷芳豪爽又細心 胡渭康爆梅姐不為人知另一面:只有佢做得到! #梅艷芳 #胡渭康

12月30日是梅艷芳逝世紀念日,電影公司為答謝香港人支持,特別在12月30日包起全線超過130班次電車,全日請廣大市民免費乘坐,作為《梅艷芳》送給香港 ...






12月30日是梅艷芳逝世紀念日,電影公司為答謝香港人支持,特別在12月30日包起全線超過130班次電車,全日請廣大市民免費乘坐,作為《梅艷芳》送給香港人的一份禮物。近日華星時期身為梅姐師弟的胡渭康和莫鎮賢,在電台節目分享梅姐豪爽又令人暖心的事跡。

當年與梅姐一同參加第一屆新秀入行的胡渭康,賽後成為好友不時相約,胡渭康指自己當年只得15歲,雖然梅姐只年長3歲但相當懂得照顧他人感受:「我入行時仲係讀緊書嘅15歲𡃁仔,以前要出席好多活動,嗰個年代又唔興有咩贊助或者借衫,平平貴貴都要自己置裝。阿梅就好聰明,用一個好令你舒服方法,『喂,同我去街,我哋去睇嘢』,跟住其實係同佢睇嘢,佢順便買埋嘢畀你。又例如我哋幾個約食飯,預咗可能係『AA制』,阿梅會事前『塞』定錢畀我,等人哋以為係我喺自己銀包攞錢出嚟。佢好識做呢啲人情世故,佢只係比我大3年,但從小喺社會打滾,呢啲好微細又好照顧人嘅嘢又好大體,就係只有佢做得到。」

與梅姐私交多年,胡渭康分享她不為人知的另一面:「大家以為佢係一個好強悍女性,樣樣事情都揹得起,阿梅有個最大、最大弱點,佢一拍拖就出事,出事係佢即刻變咗隻小鳥,完全係一個少女出番嚟,所以愛情可以話係佢嘅死穴,每一段愛情都會全心全意去投入,有時一齊去玩時,突然聽到佢聲量低咗9倍,但唔知點解key就高咗8度,講兩句就嘻嘻,嗰時就知佢拍拖。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!