掃呢頁CODE去手機

2021年12月31日 星期五

鄧小巧除夕獲男友送上驚喜 雪地求婚超浪漫 #鄧小巧

鄧小巧除夕獲男友送上驚喜雪地求婚超浪漫鄧小巧今日在社交網宣佈喜訊,上載外籍男友白先生跪地求婚的照片,開心留言:「2021年經歷很多,有美好有不美好,而 ...




鄧小巧除夕獲男友送上驚喜 雪地求婚超浪漫



鄧小巧今日在社交網宣佈喜訊,上載外籍男友白先生跪地求婚的照片,開心留言:「2021年經歷很多,有美好有不美好,而白先生俾咗個驚喜而美好嘅聖誕我,And I said yes 😌!2021以美好作結,2022努力經營,Happy new year!#白先生與我 #放心繼續出歌」。好友鄭欣宜亦有留言:「如果你唔幸福快樂至永遠,我會嬲你同白先生好多世。愛你。恭喜你。」陳蕾、藍奕邦、馮允謙等亦有送上祝福。

 

白先生送上驚喜。
白先生送上驚喜。
小巧say yes,二人相擁。


 

現年32歲的鄧小巧是第一屆《超級巨聲》參賽者,獲得第六名後進軍樂壇,可惜一路上發展平平,早前撰寫長文自爆兩年收入得35萬元,無奈地說:「音樂使我貧窮」。不過,小巧有愛情滋潤,與男友白先生雖然要經歷異地戀,疫情關係更相隔近半年未見,早前小巧終於飛往加拿大探望男友,一齊歡度聖誕節,冬至的時候還上載一張用手遮住臉蛋的相:「我塊面滿到就嚟瀉啦。」即被藍奕邦催婚:「你嫁咗佢算罷」想不到被他說中。

而小巧亦曾透露男友喜歡自己的地方:「我以為佢會答我靚、或者我善良、或者我識照顧人、或者我聰明之類啦。佢答『因爲覺得你有啲蠢,所以好似可以照顧下你。』。」聽落真是甜在心頭,祝永遠幸福快樂!

 

小巧嘅外籍男友白先生好Man呀!
原來白先生鍾意小巧有啲蠢。
小巧話自己塊面滿到就嚟瀉,其實係幸福滿瀉先至真。
藍奕邦日前都催小巧結婚,估唔到給他講中。
欣宜與小巧好老友,立即送上祝福。


 

 

 


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!