掃呢頁CODE去手機

2021年12月23日 星期四

頭條獨家丨孫仔腳頭好工作有增冇減 薛家燕傳承演藝使命添Honey Bees新血 #薛家燕

頭條獨家丨孫仔腳頭好工作有增冇減薛家燕傳承演藝使命添HoneyBees新血薛家燕今年5月榮陞嫲嫲,孫仔Julian人見人愛。原先家燕姐打算減產湊孫為樂 ...




頭條獨家丨孫仔腳頭好工作有增冇減 薛家燕傳承演藝使命添Honey Bees新血



薛家燕今年5月榮陞嫲嫲,孫仔Julian人見人愛。原先家燕姐打算減產湊孫為樂,不過,孫仔腳頭好超旺「家燕嫲嫲」,除咗有幾個廣告打兩嫲孫主意外,更有海外登台,而且《全民造星IV》參賽者榛綦、坂部佩莎(莎莎)、港姐冠軍宋宛穎及《聲夢傳奇》鍾柔美(Yumi)都曾係佢學生,搞到藝術中心好旺場,工作欲罷不能。採訪:方騫平 攝影:沈健程

家燕姐有好多Fans。
家燕姐有好多Fans。


 

家燕姐於工展會大受歡迎。


 

家燕姐讚孫仔腳頭好,令她工作有增冇減。


 

上周薛家燕喺大女石祐珊陪同下踩入工展會場,為合作咗好20多年嘅本地電器品牌攤位打氣,跟觀眾玩遊戲,家燕姐沿途都大受歡迎,唔少fans大讚孫仔好得意,家燕姐甜在心頭,至於會否畀佢做小童星?她開心大笑說:「我都覺得佢好得意,半歲經已識呀呀聲嚟和唱《皆大歡喜》,好有嫲嫲嘅藝術細胞,但演出呢方面交返畀個仔同新抱決定。」

家燕姐感激一直獲廣告商支持。


 

家燕姐好搞笑,喺長者入口位打卡。


通關後會返內地會男友

薛家燕承認有唔少廣告商打兩嫲孫主意,但最緊要係啱小朋友:「我諗尿片、童裝都ok。不過我都好感激有咁多合作伙伴,好似本地家電品牌係我第一個接拍嘅廣告,由20幾年前最失意時候開始支持我,我仔女啲學費係靠晒佢哋,就算孫仔出世都送出即熱水機畀BB沖奶用,所以有咩需要唔使講嘢。」另外,𠵱家家燕姐做完《麻雀鬥室三缺一》再忙拍《新春開運王》,又傾緊登台及籌備緊《家燕媽媽藝術中心大匯演》,工作量有增冇減:「但通關後我會第一時間返內地會男友,疫情下有年幾兩年冇見面。」至於藝術中心愈嚟愈多人報名,家燕姐都希望揀選多啲女子組合Honey Bees新血,傳承演藝使命。

 

 

港姐冠軍宋宛穎及《聲夢傳奇》鍾柔美都曾係佢藝術中心學生。


 

大女珊珊生日,一家人難得出嚟食飯慶祝。


 

家燕姐要添加少女組合Honey Bees新血,(左起)坂部佩莎曾經都係其中一員。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!