掃呢頁CODE去手機

2022年1月30日 星期日

梁靖琪:梁靖琪又佗仔!熊黛林為孖女相睇對親家 #梁靖琪 #熊黛林

藝人熊黛林(Lynn)與梁靖琪(Toby)今日(30日)出席新劇《家族榮耀》宣傳活動,將於4月臨盆的Toby腹大便便,且腳踏3吋高踭鞋,依然步履輕盈, ...






藝人熊黛林(Lynn)與梁靖琪(Toby)今日(30日)出席新劇《家族榮耀》宣傳活動,將於4月臨盆的Toby腹大便便,且腳踏3吋高踭鞋,依然步履輕盈,她笑言獲得「御准」(老公批准)。她透露今胎依然佗仔:「我都好想追個女,啲人話呢個係梁家嘅基因,其實仔女性別係關老公事。(再追個女?)唔喇,呢胎佗得好辛苦,生完會封肚,同埋今次應該開刀生。」開可會與Lynn對親家,Lynn表示:「疫情過後我帶兩個女嚟,同你兩個仔玩,睇吓啱唔啱玩啦。」


Toby隨即慫恿Lynn追仔,Lynn卻耍手兼擰頭說:「我已經同老公(郭可頌)講得好清楚,同佢講唔使旨意,我唔想再搬屋。況且孖女已經4歲,佢哋開始有自己嘅世界同埋獨立,我唔想由頭再嚟多次,一定會崩潰㗎!」


提到劇集於內地成績相當不錯,問到兩人對香港收視有否信心,Lynn表示身邊朋友都已經收看劇集,並大讚好睇。Toby更謂:「依家喺街,開始有啲觀眾會叫我角色個名,希望可以順利開拍續集啦。(爸爸梁家樹出任監製,亦放聲氣話正努力寫劇本。)係呀。」Lynn角色不太討好,問到劇集推出後會否擔心遭觀眾鬧爆,她說:「大家反而覺得我好蠢,喺劇入邊我被利用,自己懵然不知,好後期先發現。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!