掃呢頁CODE去手機

2022年1月30日 星期日

JW王灝兒:素顏靚過化妝!JW抱B曝光屋企客廳 網民:大過我間屋 #JW

歌手JW(王灝兒)同連鎖化妝品店嘅太子爺葉韋彤(Tarzan)拍咗拖幾年,感情穩定,不過佢之前就話未有結婚打算,仲話今年只想專心事業,全力推出新歌!但 ...






歌手JW(王灝兒)同連鎖化妝品店嘅太子爺葉韋彤(Tarzan)拍咗拖幾年,感情穩定,不過佢之前就話未有結婚打算,仲話今年只想專心事業,全力推出新歌!但係佢尋日(28日)突然喺社交網晒咗張喺屋企抱小朋友嘅相,而個小朋友望落仲同JW餅印咁,令到網友都好疑惑,唔通已經做咗人媽咪?好在佢留言話:「家姐一早叫醒我叫我睇住Amias ,你睇吓我個樣(好眼瞓),跟住再同佢玩Hide&Seek,hahahah !佢真係好得意!」原來佢只係幫手睇住個姨甥啫,網友都話:「好似樣!唔知以為你嗰BB!」


而素顏嘅佢頭髮凌亂,仲着住睡衣,同平時見到佢化妝出騷個樣有啲唔同,網民就覺得佢咁樣望落多咗份溫柔感覺,大讚佢素顏靚過化妝!而佢同Amias玩捉迷藏嗰陣,曝光咗佢屋企有個大廳,相當闊落仲有個落地大玻璃窗添,令到唔少網友都話「佢個廳仲大過我間屋」,令人好羨慕呀!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!