掃呢頁CODE去手機

2022年2月6日 星期日

蔡穎恩:蔡穎恩自爆打牌大相公多3隻 #蔡穎恩

演員蔡穎恩(Evelyn)首年以「譚太」身份派利是外,還有「好消息」宣布,就是今年一口氣接拍兩個劇,過足戲癮,愛情事業兩得意。Evelyn表示兩個角色 ...






演員蔡穎恩(Evelyn)首年以「譚太」身份派利是外,還有「好消息」宣布,就是今年一口氣接拍兩個劇,過足戲癮,愛情事業兩得意。Evelyn表示兩個角色都非常有挑戰性,趁新年假期勤力備課:「其中一個角色有好多肢體語言,所以邀請咗戲劇專家甄詠蓓老師幫我補課,而另一個角色就好多對白,最近我已經開始喺屋企背默劇本,幫助記憶和了解角色。」


日前Evelyn與好朋友、時尚達人林皓霆(Charles)在中環拍攝賀年短片,期間品嘗「撈起」及巨型煎堆。Charles見到Evelyn立即拜年,又對她說:「我要成為首個𢭃你第一年作為『譚太』派嘅利是,沾你嘅福氣,然後喺我屋企人搞嘅麻雀大賽贏到冠軍。」Evelyn自爆是麻雀新手,笑料百出:「新手大相公、小相公在所難免,但我試過大相公多3隻牌,非常離譜,仲要理直氣壯同人拗,成為朋友之間頂級笑話。」


Evelyn指婚前都有派開工利是的習慣:「入行後都習慣新年派開工利是,因為遇到幫我一齊做嘢嘅人,係我嘅福氣,希望將去年自己搵到嘅錢好似福氣分享,來年大家繼續拚搏,再搵多啲錢。(快啲生BB就可以賺返啲利是錢!)好多朋友都問我哋幾時生BB,其實我哋都好想享受二人世界先,難得今年我同老公都唔使離港工作,可以一齊過新年。」她又笑言:「有時見到身邊朋友湊小朋友時嘅『盛況』都有啲驚!」


Evelyn亦每年親手炮製蘿蔔糕:「朋友食過都讚不絕口,今年整咗送畀奶奶和屋企人。」除了自製賀年糕點,她還會添置紅噹噹內衣過新年,寓意鴻運當頭:「每年大年初一、初二都會同親友打麻雀,正所謂『紅底旺旺,大殺四方』。如果大家都着紅色就打和,和氣生財一樣咁開心,哈哈!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!