掃呢頁CODE去手機

2022年2月6日 星期日

蔡思貝:周星馳一句點醒!蔡思貝甘心捱鬧做臨記 #周星馳 #蔡思貝

「視后」蔡思貝事業穩步上揚,過去幾年劇接劇的她今個農曆年假期決心做「宅女」,更相當掛住嫲嫲的「符碌蘿蔔糕」。入行不久已有機會登上大銀幕的她,坦言就算捱 ...






「視后」蔡思貝事業穩步上揚,過去幾年劇接劇的她今個農曆年假期決心做「宅女」,更相當掛住嫲嫲的「符碌蘿蔔糕」。入行不久已有機會登上大銀幕的她,坦言就算捱鬧都渴望能跟周星馳合作,一嘗心願。


今日(6日)正式踏入31歲的她,既做了視后,又做了業主,現時事業、感情兩得意,她甜笑表示相當滿足,各方面比上不足、比下有餘,說到虎年,她坦言希望大家可以用雪亮的眼睛評審她的作品。之前她有不少新聞,更試過被網民惡意針對,有段時間確實令她有點迷失,心情大受影響。問到網上抨擊是否對她影響很大時,她說:「之前有段時間好啲,但之後真係擾亂咗,如果因為一啲原因對我嘅作品唔公平看待,我覺得對工作團隊好唔公平,我當然希望大家可以用番普通睇劇、演技、角色嘅角度去評價我,你好憎我都好,但唔好因為咁而憎我嘅戲劇,你憎我嘅話背後憎我我唔想連累到其他劇組同事一齊糟糕,我好怕影響到人,好唔好意思,如果因為我而令到其他人嘅付出被抹殺,因為有我蔡思貝大家就唔睇,咁其他演員、導演及劇組人員擺嘅心機都冇晒,呢樣嘢係我最唔想,你點搞我都得,但唔好搞我嘅事業,一搞到我工作範疇上嘅嘢,我就會好唔開心,因為我真係全情將我所有嘅嘢都放喺工作上,希望新一年大家高抬貴手。」


她透露想再嘗試拍電影,望跟周星馳及曾國祥合作,她說:「曾國祥嘅電影係好有血有肉,啲劇本好寫實,我好想有機會同佢合作,而如果可以同周星馳合作,佢點鬧我都好,要我做臨時演員都好,我都好想有一次機會,佢有句說話好啟發到我,有一次佢喺台側邊,啲人同佢話『周星馳你企番出嚟中間呀!』佢就話『我企邊度咪邊度就係中間囉!』我覺得係真嘅,呢個係一個好好嘅心理質素,唔需要理人太多,唔需要同人去比較。」


過年做宅女


農曆新年假期,她表示做宅女:「我會放空一下,由上年到依家都冇停過,拍咗3套劇,宅一陣先再努力,以前好多圈中朋友都會拍完一部劇就飛去第二度充電,然後先再拍,其實我一次都未試過,我好嚮往拍完一套劇即刻買張機票飛去第二度,不過之前一直都劇接劇,唔想錯失任何機會,唔捨得咁奢侈,當依家感到疲態想實踐時,又唔可以,惟有做住宅女先。(會否去緋聞男友胡鴻鈞屋企拜年?)依家疫情應該唔會嘞!大家好朋友咪互相恭喜一下囉!在心中。」


她以前於外國讀書,農曆新年過得很平凡,家人吃飯時就齊齊與她視像「團年」,她說:「喺外國都冇乜節日氣氛,因為我住嗰度都冇唐人街,只係視像時有一刹那感覺。」而她笑言最愛吃嫲嫲炮製的芋頭仔同年糕,她笑言:「有一年嫲嫲冇落粘米粉,佢落錯咗生粉,整出嚟變咗糊仔,但我又好捧場,因為由細到大我都好鍾意食佢煲啲粥,我又好鍾意食爛飯、糊仔嗰啲嘢,於是就索性用個羹𢳂嚟食,我覺得呢個符碌蘿蔔糕真係好正。」


場地提供:台北‧寬巷子@海港城

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!