掃呢頁CODE去手機

2022年2月7日 星期一

姚子羚:胡定欣畀仔仔怒睥 陳山聰自爆:佢兩個其實好老友 #姚子羚 #胡定欣 #陳山聰

藝人姚子羚與陳山聰今日出席劇集《鐵拳英雄》的宣傳活動,另外兩位主角唐詩詠及陳展鵬分別因病及拍劇而未能到場,該劇收視達25點,成績不俗,山聰現場許下承諾 ...






藝人姚子羚與陳山聰今日出席劇集《鐵拳英雄》的宣傳活動,另外兩位主角唐詩詠及陳展鵬分別因病及拍劇而未能到場,該劇收視達25點,成績不俗,山聰現場許下承諾:「如果有35點收視,我就着泳褲。」並游說子羚着三點式:「真係好耐冇35點,如果有就犧牲吓。」子羚隨即答應,但補說:「三點式加件褸」


提到胡定欣與李施嬅探望山聰的兒子Jaco,施嬅成功冧得Jaco笑,但Jaco就冷淡對待定欣,山聰解釋:「因為定欣成日整鬼Jaco,其實有啲佢兩個好老友嘅片,但我冇擺出嚟,Warm Up咗之後,佢一直畀定欣抱住都冇問題。(你喺社交網留言話懷疑定欣有體臭,所以Jaco咁樣對定欣?)原本佢睇唔到我留言,但有報道寫咗出嚟,佢即時打嚟鬧我『玩嘢呀』,我要封多兩封大利是畀佢。」


另外,講到新年,子羚透露有去拜神:「因為犯太歲,所以去求個安心。(有冇求姻緣?)除咗希望劇集收視好,我都有求姻緣,希望早日遇到如意郎君。(你唔係已經有?)如意郎君唔嫌多。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!