掃呢頁CODE去手機

2022年2月1日 星期二

七師傅虎年運程 #七師傅

七師傅預測MIRROR六子虎年運勢:七師傅預測MIRROR六子運勢。(葉志明攝)1.姜濤(兔)(IG/@keung_show)七師傅說:「屬兔人士20 ...






七師傅預測MIRROR 六子虎年運勢:

七師傅預測MIRROR六子運勢。(葉志明攝)


1. 姜濤(兔)(IG/ @keung_show)


七師傅說:「屬兔人士2022年有紅鸞星動。紅鸞星代表結婚、拍拖,好多喜事發生,當然姜濤唔會結婚,結婚啲人當然好失望。咁2022年好多喜慶事同大家分享,例如攞獎,所以2022年姜濤都係好旺。」(keung_show@Instagram)


2. Anson Lo盧瀚霆(豬)(IG:@ansonlht)


七師傅說:「屬豬今年有太陰星入命。太陰係屬於女性貴人,Anson Lo今年有好多女性貴人幫佢,所以佢今年事業都好旺。但佢今年犯太歲,但程度唔嚴重,都有8成好運,但犯太歲啲嘢都係唔係好順利,所以要早啲化太歲。」(Anson Lo IG)


究竟姜濤定Anson Lo紅啲?(《超感應學園》劇照)


七師傅說:「兩位比較,由於姜濤紅鸞星,同埋佢2022年運好,但由於Anson Lo犯太歲,所以啲嘢有啲波折,所以平時要小心啲。」(影片截圖:ViuTV)


3. Edan呂爵安(鼠)(IG@edanlui)


七師傅:「屬鼠今年有好多喜慶事,因為有吉星,所以發展都會幾好。佢冇犯太歲,又冇話屬雞咁旺,但整體都唔錯。」(葉志明攝)


4. Jer柳應廷(猴)


七師傅:「屬猴今年沖太歲,今年會好多變化,可能工作方面有好大挑戰。」(LOEWE)


Ian陳卓賢(雞)。(IG @iancychan)


七師傅:「屬雞今年好旺,事業運又旺。因為佢有好多吉星,月德、華蓋,代表藝術星,仲有福德星,佢有咁多好星,事業、人緣、財運都好,所以佢今年係好旺好旺。」


Anson Kong江𤒹生(猴)。(IG@_kisang_)


七師傅:「佢都係屬馬騮。逢親同太歲一沖,家庭、健康、事業各方面都有好大衝擊,可能會創業、做生意,做啲佢平時冇嘗試過嘅嘢。但犯太歲唔需要驚,好多時候有新變化,嘗試吓,點解唔得呢?」(梁碧玲 攝)


七師傅:「如果AK今年開鋪頭,都可以沖太歲呢樣嘢。至於生意就會爭啲,因為佢犯太歲,所以財運會麻麻哋。」(梁碧玲 攝)


爆谷一周 | 七仙羽曾救人一命? 爆料有粉絲因為佢決定唔跳樓

J. Arie爆料七師傅好鍾意派錢。(《爆谷一周》節目截圖)


曾經因為J.Arie一句玩笑話而派2000元給她,令J.Arie大感驚訝。(《爆谷一周》節目截圖)


Kathy仔話七師傅私底下的廣東話十分標準。(《爆谷一周》節目截圖)


但上節目就不標準,她更讚七師傅是聰明人,「佢有度過。」(《爆谷一周》節目截圖)


七師傅上節目,扮港姐繞場一圈。(《爆谷一周》節目截圖)。


七師傅爆料話,有人睇完《七救星》決定唔跳樓。(《爆谷一周》節目截圖)


她說:「 之前有個人跳樓之前睇完《七救星》之後冇跳我就問:『點解你唔跳?』佢話睇完《七救星》就冇跳到啦。」(《爆谷一周》節目截圖)


谷德昭驚訝地問:「 佢跳開咩話?」七師傅毫不遲疑地回答:「 跳開樓!」(《爆谷一周》節目截圖)


谷德昭爆笑問:「即係佢一路跳一路睇電視?」七師傅話:「冇錯,喺天台。」(《爆谷一周》節目截圖)


七師傅續指:「睇完佢話想睇下一集,想睇J.Arie慘成點,想追下一集,愈追愈上咗癮,最後就唔跳」(《爆谷一周》節目截圖)


七師傅話修行人不造口孽,故她會在背後、廁所偷偷地講人壞話。(《爆谷一周》節目截圖)


傾起財位,她指財位會在能量強的地方,坐在財位的人心跳會特別快,突然就摸上了J.Arie的心口。(《爆谷一周》節目截圖)


她又經常作媒人,曾介紹郭奕芯給ViuTV高層魯生。(《爆谷一周》節目截圖)


谷德昭稱,有位ViuTV高層暗戀《全民造星IV》參賽者。(《爆谷一周》節目截圖)


他說:「本台都幾亂,有一位ViuTV男高層,就同一位《造星》嘅參賽者曖昧咗一輪。」(《爆谷一周》節目截圖)。


該ViuTV男高層承諾該女參賽者:「如果冇人揀你,我就揀你 」更問七師傅最後二人能否開花結果。(《爆谷一周》節目截圖)


原來男高層是ViuTV吉祥物生Bear,女參賽者是生菜。(《爆谷一周》節目截圖)


七師傅決定唔幫手,因為次次問ViuTV攞吉祥物,ViuTV方面都以是限量版為由拒絕。(《爆谷一周》節目截圖)


林盛斌教4大新年催旺財運方法 有朋友只用2年由欠債變谷底翻身

Bob分享真人真事。他說:「早兩、三年,我識咗位朋友,佢係一個做生意幾叻嘅人,中間就因為生意做得唔係太好,就非常之失敗,仲爭人好多錢。」(影片截圖)


他續表示:「但佢只係用咗短短兩年時間,就可以由谷底全面翻身,生意愈來愈好,人緣愈來愈好。」(影片截圖)


Bob:「咁我就好有興趣問佢我就問老闆,點解你可以咁叻,谷底翻身,咁好運㗎呢?」友人就分享了4個逆轉運氣的方法。(影片截圖)


第一個方法: 笑多一點。(影片截圖)


Bob說:「笑多啲係一個令自己運氣馬上提升嘅一個好好嘅方法。」(影片截圖)


友人解釋道,微笑是很大力量:「因為你笑多啲嘅時候,身邊嘅人係願意同你傾偈,願意同你溝通,願意同你交往,所有嘢都係由笑開始嘅。」(影片截圖)


Bob思考過後認同,他說:「咁我諗返我自己都係,如果嗰一期我唔係好開心,成日都苦口苦面,你又發現啲運會爭好遠。」(影片截圖)


第二個方法:少抱怨,多讚美(影片截圖)


Bob:「其實一個人嘅運氣同身邊嘅風水好有關係㗎!咩叫身邊嘅風水呀?即係你身邊嘅朋友、屋企人,呢啲嘢全部都係影響緊你。」(影片截圖)


Bob指要遠離負能量的人,他說:「如果你成日自怨自艾嘅,要改咗佢。如果你身邊嘅朋友係咁嘅話,你勸吓佢,叫佢唔好成日投訴抱怨。如果講過好多次佢都唔聽,咁就請你慢慢遠離呢啲人,因為佢會拖累你。」(影片截圖)


他又指:「如果你見到你嘅朋友剪咗新髮型,你讚吓佢,你髮型幾靚喎!你朋友買咗件新衫,著出嚟之後讚佢,你著得幾靚。」(影片截圖)


Bob:「又或者你朋友幫咗你,你多謝佢,講幾句讚美嘅說話,你好好,好樂於助人。講多啲呢啲說話,呢啲說話係令你氣場更加好,身邊嘅人願意同你傾偈,幫助你、親近你多啲。自然地風水好,運勢自然好。」(影片截圖)


Bob又指經常看見網上討論區的負面留言,:「當你咁唔開心去留一啲咁負面嘅留言呢,個能量係好差,我相信佢哋嘅生活都唔係太開心。」(影片截圖)


第三個方法:戒除所有負面想法、情緒。(影片截圖)


Bob坦言:「唔好畀呢啲情緒影響你太耐,可能兩、三個鐘頭,三、四個鐘頭,夠㗎唔好將呢啲唔開心嘅負面情緒留到第二日。」(影片截圖)


Bob指人的運勢其實是一道氣,「當你每一日都精神抖擻,行出嚟好友氣勢,好有氣場,你嘅運氣、運勢自然增加。」(影片截圖)


而當你經常自怨自艾,歎氣,「你嘅氣場自自然然會下跌,係你自己攞嚟。」所以心態要更積極。(影片截圖)


第四個方法:做多啲有利他人的事。(影片截圖)


Bob提醒:「切記要係你能力範圍之內,可以做到,為別人帶來價值嘅事。」(影片截圖)


日子有功,Bob說:「如果你做得呢啲嘢多嘅話,感恩嘅人係會愈嚟愈多。好簡單,當你係個受眾,如果有人幫你,你會記住,你會幫返其他人,或者幫你嗰個人。」(影片截圖)


Bob說:「你對佢好,佢咪對你好。你對佢更好,佢咪對你更好。如果你做返對人好嘅事情,最後所有嘅事情,都會回報到你身上。」(影片截圖)


Bob總結道,狀態是風水,心態是運氣,最重要是鍛煉到內心強大,運氣、事業、人緣自然會變好。(影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!