掃呢頁CODE去手機

2022年2月1日 星期二

甄子丹:甄子丹虎年最強 鑼鼓醒獅賀新春 #甄子丹

踏入虎年,「宇宙最強」甄子丹恭祝大家心想事成、萬事勝意。身手了得的他趁新正頭舞獅,敲響鑼鼓為廣大市民贈興,期望大家在疫情下仍能感受農曆新年的熱鬧氣氛。 ...






踏入虎年,「宇宙最強」甄子丹恭祝大家心想事成、萬事勝意。身手了得的他趁新正頭舞獅,敲響鑼鼓為廣大市民贈興,期望大家在疫情下仍能感受農曆新年的熱鬧氣氛。回顧去年與奇洛李維斯合作,他大讚這位萬人迷貼地,開工前更儼如小粉絲,將子丹的電影狂煲一遍!


甄子丹今年因工作關係,未能留港度歲,他的新年願望與所有港人朝思夜盼的無異:「祝願經濟好,疫情穩定,社會增添和諧氣氛。」骨子裏相當傳統的他,坦言很多過年習俗都在甄家保留:「好似晚輩跪地斟茶畀長輩咁,我依家咁大個人都照做,初一會咁樣同外母及婆婆拜年。我覺得優良嘅傳統係值得保留同推廣嘅。」


去年子丹接連拍了兩部大製作,其中與萬人迷奇洛李維斯(Keanu Reeves)合作的《殺神John Wick 4》備受關注,更獲批於巴黎歌劇院進行拍攝。談到奇洛,子丹說:「佢好尊重我,每場戲都會問句:『Are You OK ?』較之於一般荷里活嘅嚴謹製作,呢次佢哋採取比較彈性嘅手法處理,由接到劇本到煞科都不斷作出修改,呢種靈活度好啱我,我唔鍾意有框架限制創作。」


自尋樂趣搵推動力


原來奇洛與該片導演Chad Stahelski都稱得上是子丹粉絲:「佢哋連我主演嘅喜劇,好似《情逢敵手》都睇埋,加上奇洛好欣賞中國文化,佢份人又貼地,我哋嘅相處真係好愉快。」談到該片先後於柏林及巴黎取景,共逗留了約5個月,子丹坦言:「拍戲時我好懂得自尋樂趣,無論係喺茶餐廳或者巴黎歌劇院開工,我都會搵到推動力。如果要數難忘事,去年初我留喺長白山拍攝另一套新片《搜救》真係印象深刻,有機會遊歷名山大川,了解當地嘅風土人情,見過當地人床鋪下藏灶頭,仲有工作人員帶我去天池觀光。我發覺自己好鍾意接近大自然,每朝起身就同酒店養嘅兩隻鹿玩吓,真係好寫意!」


留啲好嘢自己用


《搜》片中子丹飾演搜救隊隊員,拍攝過程可謂歷盡艱辛,他回憶說:「試過零下20度落水,着晒防護衣仲要飲烈酒去驅寒,要飲威士忌同茅台先頂到,否則好易凍死。嗰種凍係穿透骨嘅,不過拍出嚟效果滿意,我對呢部戲都有期望,真係誠意推薦畀大家。」而子丹通告排到密密麻麻,今年基本上都會接拍兩部新戲,但他承認心底裏有減產的打算,奈何很多時候都身不由己,不過有件事他相當堅持:「我好想為華語影壇做多啲嘢、想留多啲時間喺香港或內地開工。其實好多西片嘅動作以及鏡頭設計都好似港產片,我打個比喻,即係外國人整Fusion菜,佢哋攞晒中菜最好嘅嘢加落去,然後就話係佢哋嘅出品,點解我哋唔留呢啲寶貴嘅嘢自己用?所以趁我仲有創作同影響力,一定會為華人市場做多啲嘢。」


舞獅及場地提供﹕西貢紅蓮堂體育會

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!