掃呢頁CODE去手機

2022年2月1日 星期二

洪卓立否認戀上Hillary 指狗狗得意識笑先影相 #洪卓立

洪卓立否認戀上Hillary指狗狗得意識笑先影相洪卓林昨日被爆疑戀上「膠戰女神」Hillary劉沛蘅,在IG限時動態上載一張疑用「男友視角」影的女神攬 ...




洪卓立否認戀上Hillary 指狗狗得意識笑先影相



洪卓林昨日被爆疑戀上「膠戰女神」Hillary劉沛蘅,在IG限時動態上載一張疑用「男友視角」影的女神攬狗相,但又秒速刪除,被指錯手出Po「洩蜜」。

事後洪卓立和Hillary雙雙回應傳媒否認戀情,但口供卻好一致,似乎一早夾定。洪卓立直認與Hillary是好朋友,當日跟幾位朋友一齊去Hillary屋企食飯,見對方隻狗好得意識笑所以影相。之後洪卓立出post打算跟好友們分享,直認不小心撳錯public,才搞出今次誤會,後來經朋友提醒才知道出錯。而Hillary亦指是朋友到其家食「家常便飯」,對於「男友視角」,她指是因為狗狗得意,對方才會影這張相,強調二人只是好朋友。

洪卓立解釋當晚同幾個朋友去Hillary屋企食飯,大家只是好朋友。
洪卓立解釋當晚同幾個朋友去Hillary屋企食飯,大家只是好朋友。
二人似乎已夾定口供,洪卓立只係想影隻狗。


 

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!