掃呢頁CODE去手機

2022年2月1日 星期二

胡卓希:女方全家望到實 胡卓希咀梁靖琪淆底認尷尬 #梁靖琪

模特兒出身的胡卓希加盟古天樂旗下,更有份參演新劇《家族榮耀》,飾演富二代的他與人妻梁靖琪(Toby)談情,故事更交代他不惜一切拯救Toby家族,絕對稱 ...






模特兒出身的胡卓希加盟古天樂旗下,更有份參演新劇《家族榮耀》,飾演富二代的他與人妻梁靖琪(Toby)談情,故事更交代他不惜一切拯救Toby家族,絕對稱得上情聖。談到拍攝過程,他形容膽戰心驚:「Toby帶埋個仔同老公北上拍劇,而佢爸爸梁家樹又係總監製,拍吻戲時真係超尷尬,我有問使唔使徵詢吓你老公嘅意見。」


由於與黃浩然同經理人公司,他坦言獲得對方貼心照顧:「試過有場戲聽日要拍,我夜晚趁佢食完飯,問佢可唔可以上嚟酒店房幫我對戲,點知一搞搞咗兩個鐘,佢完全唔嫌我煩,仲話排完戲成個人醒晒,拍攝期間佢都畀咗好多寶貴嘅意見我。」近日他再與浩然及《家》劇工作人員合作結劇緣:「好彩《家》劇我嘅演出合乎要求,所以今次加重咗戲份,演一個有型嘅殺手,都有動作戲可以一展身手。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!