掃呢頁CODE去手機

2022年2月25日 星期五

羅樂林:新冠肺炎入侵《愛.回家》 羅樂林初步確診 #《愛.回家》

將軍澳電視廣播城爆疫,台前幕後多位員工先後確診,而無綫為了員工的安全及健康,已將所有劇集包括《愛.回家之開心速遞》、《回歸》、《曙光》、《法言人》、《 ...






將軍澳電視廣播城爆疫,台前幕後多位員工先後確診,而無綫為了員工的安全及健康,已將所有劇集包括《愛.回家之開心速遞》、《回歸》、《曙光》、《法言人》、《隱門》、《破毒強人》等全部停工,直至下周一。


據知,《愛.回家》的「大龍生」羅樂林都初步確診,他剛剛接受東網訪問時,坦言今朝開工前做快速檢測,豈初以為沒有事,但他給監製看檢測棒時,監製指還有一條暗線顯示,指他都是初步的確診。羅樂林坦言:「我依家都留喺屋企抖,(冇冇病徵?)冇乜,係有少少流鼻水,好精神,屋企都有啲退燒止痛藥,自己食咗都舒服啲。」


「大小姐」林淑敏對於劇中的爸爸羅樂林初步確診,她回覆東網表示看到報道知道對方精神,她就放心了,暫時不會打擾對方休息,問到會否怕感染及防疫措施方面,她說:「我每日都有做快速測試,而且劇組都有要求我哋做咗測試先可以入廠。」至於陳浚霆接受訪問,講到《愛回家》羅樂林「中招」,他說:「自己做咗快速檢測係陰性,亦都去咗政府度做檢測等緊結果,個廠就做緊深層清潔,所以都冇乜擔心。(愛回家夠存貨播?)我哋不嬲多存貨嘅,觀眾可以放心。(知道嘉洛中招所以送藥?)因為買多咗幾份,所以畀佢守門口啫。」


蘇韻姿則說:「都收到公司通知,估唔到第5波對香港影響得咁嚴重,大家都要小心啲,留喺屋企唔好出街,我哋平時拍攝都會做完檢測先開工,積極咁去預防病毒;依家希望中咗嘅同事早日康復,我哋亦都可以盡快回復拍攝,希望好快冇事。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!