掃呢頁CODE去手機

2022年2月10日 星期四

泳兒:泳兒拍拖十年已過適婚年齡:我唔會主動求婚 #泳兒

英皇歌手泳兒(Vincy)最近為全新作品《DarkLightOfTheSoul》(《花開溝渠、葉落冰川》)四出宣傳,日前接受東網專訪時透露曾考慮延期出 ...






英皇歌手泳兒(Vincy)最近為全新作品《Dark Light Of The Soul》(《花開溝渠、葉落冰川》)四出宣傳,日前接受東網專訪時透露曾考慮延期出碟:「因為同一個內地工作撞咗少少期,曾經諗過等我返香港先出,亦諗過我唔喺香港都照出,不過我唔係太想,因為張碟對我同我嘅音樂圑體好重要,唔喺香港做宣傳好似唔夠誠意,點知因為疫情關係,整個內地節目押後咗,所以依家出碟係天意,加上喺香港又接咗啲工作,唔知再接唔接到嗰個內地工作。」


她覺得作為專業歌手,自然想爭取演出機會,令更多人認識自己音樂,故不介意飛到任何地方,只是現隔離時間較長,不得不好好考慮:「唔想離開屋企人同寵物太耐。」問到是否不捨得男友?她指和男友拍拖逾10載感情穩定,但又未考慮結婚問題,男友亦未求婚,她謂:「佢比較Cool,我又唔會主動向佢求婚,以前諗過30歲結婚,但依家已經超齡,我諗係timing問題,應係唔係呢幾年嘅事。」又覺得和男友同居,跟結婚沒太多分別。


談及相隔9年才推出大碟,她就自覺現時較出道時1年兩張大碟較好:「兩張唱要唱成20首歌,我覺得好飽,唔夠時間消化,依家貴精不貴多。」直認計錄音,自己不是公司最快的歌手,因習慣每錄完一日音就要抖:「想諗吓點樣先唱得最好、最中,我要1個月先錄好1首歌。」除對歌曲有高要求外,新一年亦想作新嘗試向影視圈發展,不諱言向各導演自薦:「最想試吓反派角色,因為現實生活中做唔到,我覺得以前唔好戲,但拍咗咁多年MV,又上咗個演技課程,都想試吓演戲。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!