掃呢頁CODE去手機

2022年2月10日 星期四

#娛樂Hashtag:【娛樂Hashtag】伍允龍渴望結婚生小朋友 #伍允龍

單身的伍允龍(Philip)為繽FUN星網節目《#娛樂Hashtag)最新一集擔任嘉賓,與主播俞詠文分享他的感情世界,他也渴望結婚有個老婆、小朋友,他 ...






單身的伍允龍(Philip)為繽FUN星網節目《#娛樂Hashtag)最新一集擔任嘉賓,與主播俞詠文分享他的感情世界,他也渴望結婚有個老婆、小朋友,他笑說:「等咗好耐!自己又唔係好細,又拍過拖,知自己想要乜,都搵緊一個對象。」


他坦承都有跟異性約會,也渴望找到段長久的關係,他說:「佢啱我,都要我啱佢,感情嘅嘢可遇不可求。」讀教育系的Philip又在節目中分享當年教小學的趣事,他笑說:「因為唔多男老師,啲小妹妹見到因為少見男仔,會用衫遮面,有啲仲驚到喊,但慢慢感動到佢哋,有年聖誕節,有人拉住我條褲,原來有個小妹妹送聖誕卡畀我,仲尷尬咁攬一攬我,係好sweet,呢啲用錢都買唔,係好好嘅經歷。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!