掃呢頁CODE去手機

2022年2月10日 星期四

王祖藍:王祖藍再捲是非 被爆不滿C君擔任J2台創意總監  #C君 #J2 #王祖藍

王祖藍近期可謂相當「惹火」,去年1月獲公布出任無綫首創意官的他,早前被爆與曾勵玲、樂易玲鬧不和後,鄧兆尊日前於網上節目中「爆料」,指王祖藍對於無綫找C ...






王祖藍近期可謂相當「惹火」,去年1月獲公布出任無綫首創意官的他,早前被爆與曾勵玲、樂易玲鬧不和後,鄧兆尊日前於網上節目中「爆料」,指王祖藍對於無綫找C君(鄭詩君)擔任J2台創意總監感不滿,對方做嘢唔得,節目主持反應極之錯愕,並追問從何得知?鄧兆尊即再補充:「我返TVB嘅時候,啲幕後同我講嘅。」


至於祖藍與曾勵珍、樂易玲鬧不和,鄧兆尊則力撐曾勵珍,大讚對方雖然惡,但是一位心地非常好的人,如有些藝員屋企有問題,她就會着對方加入處境劇劇組,等有機會搵錢,紓解困難。鄧兆尊亦指出,其實無綫高層各有職務,大家的大方向都只是想TVB好。


對於傳聞,東網聯絡上C君,他表示:「睇到呢個傳聞啦,我都知好多人鍾意聽古仔同八卦嘅,但話係幕後人講,咁邊個人講呢?我覺得個故事嘅邏輯性有啲得意囉。王祖藍係大台嘅高層,我只係一個J2台一個細台嘅小小嘅睇節目嘅人啫,何得何能令人不滿呢?(會唔會令你同祖藍有心病?)點會?我哋仲互傳Message,大家一齊攞嚟笑吓,其實我回唔回應都冇所謂啦,都唔係事實。(你同祖藍友好嗎?)冇任何不和,否則唔會互傳Message,總之一笑置之啦。」


另外,無綫高層樂易玲在將軍澳電視城出席邵氏劇集《飛虎3壯志英雄》記招,講到最近傳與王祖藍,因鍾嘉欣失視后而鬧不和,她則否認說:「幾十歲人邊有交嗌,都冇咁嘅事,祖藍都回應晒,佢都話唔係事實嘅嘢就唔使講啦。做咗呢行幾多年呀?成日都有呢啲㗎啦,都唔新鮮。(邊個攞視后有冇分歧?)咁多年都有投票機制,呢啲唔好喺度講,出年再講啦,有新聞喺好大家注意呢個獎項,冇新聞邊有娛樂呢。」她強調大家沒有因此事不開心。


講到「蟲草大王」陳恩德因與李佳芯傳緋聞,被要求出席活動時禁止拍攝合照,他感受辱抽起TVB千萬廣告,樂小姐表示:「我唔知佢落咗幾多錢廣告,要問番廣告部。」她又重申當日活動並非公司的工作,藝人有權利不出席,經理人立場會照顧藝人意願,公司亦覺得首要是保護藝人,老闆更加沒有給予壓力,她語帶相關笑說:「佢(陳恩德)追緊女仔呀?」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!