掃呢頁CODE去手機

2022年2月11日 星期五

梁靖琪:兩個夠晒數︱梁靖琪不刻意追女:可以領養 #梁靖琪

藝人梁靖琪(Toby)在新劇中有床上戲,身為人母的她坦言接拍攝前有所掙扎,及詢問老公意見,最後她終被導演游說成功。懷上第2胎的她揚言不會刻意追女,又指 ...






藝人梁靖琪(Toby)在新劇中有床上戲,身為人母的她坦言接拍攝前有所掙扎,及詢問老公意見,最後她終被導演游說成功。懷上第2胎的她揚言不會刻意追女,又指跟丈夫有共識,不排以領養代替生育,認真大愛!


梁靖琪在無綫熱播的劇集《家族榮耀》中飾演四小姐,是一名律師,事事以家族為先,望得到父親及兄長的認同。她表示今次是首次扮演律師挑戰不少,表示:「因為要記好多對白,我生完第一胎之後記性好差。」她自爆劇中有一幕床上戲,坦言因為母親身份令她有所顧慮:「我都有擔心,有同老公傾過,佢反問我你覺得呢?後來我同導演傾,佢叫我唔使擔心,佢會幫我諗,而且電視尺度有限。(做咗媽咪,太性感唔會做?)要視乎角色,如果係性感嘅打女,我又可以。」


該劇在內地拍攝,由於不想跟兒子分隔兩地,Toby當時帶同未滿一歲的兒子北上工作,她稱與囝囝在14日的隔離中,既難忘又開心,表示:「呢14日佢學到好多嘢,佢喺隔離期間學識行。」而老公亦隨後到內地跟她們團聚,非常有愛,她說:「老公上嚟陪我過聖誕同埋囝囝一歲生日,雖然要隔離14日,但老公話好享受喎!」


另外,Toby懷上第二胎稱雖然妊娠反應大,但卻樂在其中:「覺得好有母愛,我好似天生就係媽咪。」Toby兩胎都是仔,被問到會否再追女時,曾表示有意封肚的她卻轉口風:「如果個天送畀我都會要,但唔會刻意去追。我家姐想追女,結果生第3個都係仔,個個朋友都話我呢胎佗得好似女,第3胎一定係女,我係唔會信。而且我老公話如果要追女,不如領養,佢想領養,我都覺得可以。」


服裝:myblushwardrobe

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!