掃呢頁CODE去手機

2022年2月11日 星期五

鄧兆尊掟錢幫開電視硬撼TVB:每集派50萬! 收視一定掂住40點! #TVB #鄧兆尊 #開電視

鄧兆尊近日再度活躍娛樂圈,之前與陳彥行上TVB綜藝節目,近日又因限聚令令網友注視如何分配時間與三位女友見面,更大爆王祖藍原來不滿獲派任無綫J2台創意總 ...




鄧兆尊近日再度活躍娛樂圈,之前與陳彥行上TVB綜藝節目,近日又因限聚令令網友注視如何分配時間與三位女友見面,更大爆王祖藍原來不滿獲派任無綫J2台創意總監的C君(鄭詩君)。原來兆尊更準備幫香港開電視撼TVB﹗

日前,鄧兆尊到貴花田、曾志豪和王耀祖的YouTube channel「田豪祖3寶channel」做嘉賓,除了爆出王祖藍原來不滿獲派任無綫J2台創意總監的C君(鄭詩君),亦透露接下來開電視會有一個Game Show,是「掟錢騷」,他說︰「呢個將會係TVB一個好大嘅勁敵嚟嘅,我係提議咗條橋佢做。」他又指本來向TVB sell過橋,「我sell過㗎,我話『TVB,你出10分9,我出10分1,搞個大型嘅金錢game show,一個禮拜做3日啫,每一集派50萬』,收視率一定日日掂住40點!」

他又說︰「為香港市民謀福利啊嘛,你唯一想救個台嘅方法就係與市民同在,好簡單,體恤民情。我唔收人工都冇所謂,因為人工得啲啲,收嚟做咩啫?我唔係好多錢㗎咋,但係我捨得拎出嚟。」他表示見到現在社會上有人好慘,不想見到個個愁眉苦面。

同場加映:

1. 「點解唔結婚?」


因為香港係一夫一妻制。


2. 「點解唔生仔?」


小朋友嘅話,一個要生其他都要生


生太多好煩


我細佬已經生咗(指自己沒有需要傳宗接代的責任)


3. 點分配時間?鄧兆尊說:「好似Do Re Me咁。」


鄧兆尊說,有第二個紅顏是因為被她灌醉。


還說自己是「受害者」


醉咗之後冇着衫。


就咁搞掂咗


鄧兆尊說,處事要和諧。


4. 點樣令紅顏的家人的接受自己?鄧兆尊:「要令佢哋覺得自己值得信賴。」


5. 點分配時間?可以換時間。


時間管理大師


好似Do Re Me咁


6. 買禮物要一式三份?唔會,因為佢哋喜好唔同。


7. 佢哋點樣防止其他女人埋身?好似《西遊記》咁,我就係個唐僧。


8. 過情人節呢?我屋企冇情人節,因為日日都係情人節。情人節係同情人一齊過,唔係老婆。


冬至一齊食飯


9. 點分大婆二婆三婆?冇分大細,因為分大細就出事啦。


10. 佢哋一齊住定分開?住埋一齊會火燭。


佢哋住喺同區,都喺附近。


佢哋有定位追蹤。


如果我去咗某個地方,就會有電話到。


勁好笑。


11. 你有冇理想女性?我一早就冇咗理想


12. 佢哋聽到咪好傷心?因為三個都唔係你理想。


頭兩個已經變成親情,係家人。


13. 死咗之後啲錢點分?


第一我錢唔多,因為我冇好多嘢要交代,我都有叫佢哋互相照應。


14. 即係已經處理好?處理好(財產)啦。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!