掃呢頁CODE去手機

2022年2月22日 星期二

鄭健樂Rocky自知「戲屎」:希望可以得到大家認同 #鄭健樂

最近積極重返幕前嘅「香港先生」鄭健樂(Rocky),日前接受港台節目《安哥同學會》時,提到去年獲不少工作機會,可以說是名利雙收。他又提到自己入行時,連 ...






最近積極重返幕前嘅「香港先生」鄭健樂(Rocky),日前接受港台節目《安哥同學會》時,提到去年獲不少工作機會,可以說是名利雙收。他又提到自己入行時,連通告都唔識睇,幸好獲監製林志華教路。「佢係第一個搵我拍劇,我當時唔識睇通告,連幾點放飯都唔知,佢教我好多嘢,點睇天書、睇場口,早前返公司見佢時,佢話有角色啱會搵我。」

Rocky表示自己已經54歲,由於有兩名囝囝要照顧,所以都要好好積谷防肌。不過,他表示自己最想就係做一名得到認同嘅演員。「因為我曾經被話係神級演技 ,即係戲屎,每個演繹方式都係一樣,不過呢個其實對我嚟講都係鼓勵,因為會諗辦法去改。」主持人問到有冇成功改進時,Rocky十分自信咁話「有」,仲話自己入行前已經對藝工作有興趣 ,只不過當時未有機遇,直到參選香港先生。「 既然有機會要把握同做好佢,唔好怕失敗,最怕係失敗咗就冇機會。」

2005年,他參加《香港先生選舉》和奪得「健力組」冠軍。(視覺中國)


之後加入TVB。(視覺中國)


Rocky以前拍劇的造型。(鄭健樂ig)


Rocky以前拍劇的造型。(鄭健樂ig)


Rocky將會重拍TVB。(鄭健樂ig)


Rocky將會重拍TVB。(鄭健樂ig)


Rocky與郭秀雲合照。(鄭健樂ig)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!