掃呢頁CODE去手機

2022年3月2日 星期三

戴祖儀:40度高燒!戴祖儀無畏無懼超殘Look開Live #戴祖儀

第5波疫情險峻,無綫「藝員群組」亦陸續擴大,繼周家洛、羅樂林、馮盈盈、胡定欣後,正在拍攝節目《學是疫學非》的戴祖儀(Joey)亦「中招」,並且自我隔離 ...






第5波疫情險峻,無綫「藝員群組」亦陸續擴大,繼周家洛、羅樂林、馮盈盈、胡定欣後,正在拍攝節目《學是疫學非》的戴祖儀(Joey)亦「中招」,並且自我隔離中,期間佢都有開Live講述箇中過程及感受。


Joey無懼「殘樣」素顏開Live,一臉倦容的她表示:「我一直留喺房間隔離,每日不斷煲劇。離開房間嘅時候會戴上口罩,好彩屋企有兩個廁所,我同家人分開用,可以減低感染家人嘅風險。頭兩日發燒發到40度,第3日就慢慢退燒。不過,我覺得最討厭嘅係喉嚨痛,頭一兩日喉嚨好痛、好辛苦,依家仲有少少鼻水。」她亦指已向衞生署申報確診事宜,但可能衞生署太繁忙,而她亦只能在家自我隔離,故會將資源留給有需要的人。


談到在家抗疫的情況,佢透露:「我唔知道其他人啱唔啱,但我分享下自己嘅方法,依家我每日都會用鹽水洗鼻同漱口,比例係水、鹽10:1;同埋都有食藥、維他命C,仲有狂飲檸檬水。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!