掃呢頁CODE去手機

2022年3月2日 星期三

游莨維(一蚊Joe):傳「一蚊Joe」確診 何沛珈打孖戴口罩加眼罩自保 #何沛珈 #游莨維

無綫多位藝員先後確診,令電視城爆出疫荒,前日(28日)爆出包括視后胡定欣、馮盈盈與戴祖儀同告染疫,今日(2日)再爆出《東張西望》外景主持「一蚊Joe」 ...






無綫多位藝員先後確診,令電視城爆出疫荒,前日(28日)爆出包括視后胡定欣、馮盈盈與戴祖儀同告染疫,今日(2日)再爆出《東張西望》外景主持「一蚊Joe」游莨維及兩名導演感染新冠肺炎嘅消息。


同為《東張》主持嘅吳幸美,接受東網訪問時指唔清楚對方情況:「Joe情況我唔清楚。而我拍外景時,公司有畀足夠防疫裝備!我會戴高防囗罩、眼罩、手套、紮起頭髮,有需要時戴埋防疫帽。每次訪問完都噴酒精消毒,公司都有畀快速檢測包我哋開工前檢測,做足防疫措施,努力防疫💪💪💪祝各位市民身體健康💪💪💪」


《東張》外景主持利穎怡亦向東網透露,指自己有耳聞對方確診消息:「我有聽過噢,不過因為我比較少開突發組,所以比較少接觸到。做外景風險一定有,但也沒有太擔心,畢竟依家疫情防不勝防,惟有做好個人衞生,不工作時就盡量留在家中咯。☺🙏🏻」


何沛珈向東網表示有聽聞:「聽過呢個傳聞,但唔清楚係咪。因為呢兩星期去咗拍《學是疫學非》,冇開《東張》,拍《學》就每日都有做快速檢測,都係陰性冇事。其實《東張》啲人都好有安全意識,有準備定晒啲防疫裝備畀公司同事拎嚟用,自己下個星期會番《東張》,到時出外景會戴兩個口罩同埋眼罩,自己會準備埋飯盒,避免同人一齊食飯。」


另一廠景主持林溥來(Patrick Sir)表示有聽聞過消息,但並不確定:「擔心都冇辦法,因為我哋都冇得走,外景主持有時都要返公司度稿、配音嘅。」又指自己每日做快檢,確保冇感染先會上班工作,並透露電視城很多同事都在家工作,成層配音樓層都冇晒人。至於《東張》另一主持梁敏巧則表示近兩個星期冇同一蚊Joe同一日上班,自己亦每日上班前用公司提供嘅檢測包做檢測。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!