掃呢頁CODE去手機

2022年3月2日 星期三

傳TVB三大女神確診 陳嘉慧:我唔再多回應喇... #TVB #女神 #陳嘉慧

曾擔正《愛上我的衰神》女主角的陳嘉慧回覆時避談情況:「唔好意思,因為公司已經PR回應,我唔再多回應。(身體情況OK?)OK呀,唔該晒你,我唔回應喇呢啲 ...






曾擔正《愛上我的衰神》女主角的陳嘉慧回覆時避談情況:「唔好意思,因為公司已經PR回應,我唔再多回應。(身體情況OK?)OK呀,唔該晒你,我唔回應喇呢啲。」而游嘉欣亦表示身體情況良好,暫時在家休息:「冇咩特別,我身體都好好,之不過疫情關係,公司就停工,所以大家都喺屋企休息下。(身體情況OK?)OK呀,好好呀,休息咗差唔多一個禮拜,暫時都係留喺屋企休息。」兩位的聲線都十分精神,目前留在家好好休息。

點擊睇陳嘉慧靚相:

在《愛上我的衰神》擔正。(IG@ericackw)


陳嘉慧在《愛上我的衰神》擔正女主角。(IG@ericackw)


陳嘉慧在《愛上我的衰神》擔正女主角。(IG@ericackw)


陳嘉慧在《愛上我的衰神》擔正女主角。(IG@ericackw)


陳嘉慧好girl-able。(IG@ericackw)


陳嘉慧好girl-able。(IG@ericackw)


陳嘉慧好girl-able。(IG@ericackw)


陳嘉慧主持《醫醫、我不想再病了》。(IG@ericackw)


陳嘉慧主持《醫醫、我不想再病了》。(IG@ericackw)


陳嘉慧主持《醫醫、我不想再病了》。(IG@ericackw)


陳嘉慧身材唔錯。(IG@ericackw)


陳嘉慧身材唔錯。(IG@ericackw)


陳嘉慧好可愛。(IG@ericackw)


25歲。(IG@ericackw)


25歲咋。(IG@ericackw)


25歲咋。(IG@ericackw)


好鍾意去沙灘玩。(IG@ericackw)


好鍾意去沙灘玩。(IG@ericackw)


好鍾意去沙灘玩。(IG@ericackw)


身材無得彈。(IG@ericackw)


身材無得彈。(IG@ericackw)


身材無得彈。(IG@ericackw)


身材無得彈。(IG@ericackw)


可愛又得。(IG@ericackw)


可愛又得。(IG@ericackw)


可愛又得。(IG@ericackw)


晴子小姐!?(IG@ericackw)


晴子小姐!?(IG@ericackw)


(IG@ericackw)


(IG@ericackw)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!