掃呢頁CODE去手機

2022年3月6日 星期日

姚子羚疫下停工「放長假」 有6位數款項未收回:睇吓點先啦 #姚子羚

她表示,現時家中儲備了不少用品,出門之前都會替自己檢測,說:「我今日出嚟之前測咗一次,尋晚又測咗一次。都會有疑病症,呢段時間我成日都攞住個溫度計睇自己 ...






她表示,現時家中儲備了不少用品,出門之前都會替自己檢測,說:「我今日出嚟之前測咗一次,尋晚又測咗一次。都會有疑病症,呢段時間我成日都攞住個溫度計睇自己體溫,其實我唔係驚自己,而係驚影響身邊嘅人。」

疫情底下不少人都外出搶購大量糧食、藥品「看門口」,姚子羚表示家人亦買齊了必須品,說:「我家姐買嘅,因為老人家落街唔安全,但係佢唔記得咗我上網買咗,所以佢又買咗啲菜返嚟。OK嘅,因為我哋唔食肉,應該夠生活到一個禮拜,不過米、廁紙嗰啲冇買多,純粹夠就算。」較早前「連花清瘟膠囊」全城瘋搶,她表示亦買了約8盒以備不時之需,說:「一次4粒,一日食3次,平均一個人都要盒,同埋朋友有咩需要都可以幫手。」

陳展鵬日前向傳媒表示自己有過百萬「街數」未收回,姚子羚表示有人問過她借錢,但自己也很久沒有借過錢給朋友,但她也表示自己早前與人有合作計劃,也被拖了6位數字款項。她支支吾吾的說:「當然未去到展鵬咁龐大數目啦,但係有嘅,但係,唔,暫時都ok嘅。(6位數?)唔!再傾吓,而家都仲係好初步,而家都未知,都有搵我傾嘅,睇吓點先啦。唔係廣告,而係合作嘅嘢,我覺得仲有個空間。我覺得可以negotiate一吓,但係大家都要尊重返個合約精神。」

姚子羚今日出席劇集宣傳活動。(梁碧玲攝)


「玻璃朱」朱庭萱與姚子羚不時聚會。(IG:@chubonnie)


「玻璃朱」朱庭萱與姚子羚不時聚會。(IG:@chubonnie)


姚子羚(左) IG@gwgurlie86


當中姚子羚是年紀最大的。(IG/@elaine_yiu)


山聰今次同姚子羚再度「冧莊」演情侶。


姚子羚出席朋友的生日船p,激罕晒身材。(ig@elaine_yiu_)


姚子羚。(IG/ @pipa.creative)


姚子羚(陳順禎攝)


2006年《鳳凰四重奏》有佘詩曼姚子羚校服LOOK﹗(影片截圖)


左起有李逸朗、姚瑩瑩、梁漢文、黎諾懿、黃婉佩、姚子羚、唐詩詠、戴夢夢、陳宇琛、李雨陽。(IG@edmond4gorleung)


姚子羚在《黃金有罪》(2020)中飾演水晶敏,花名「晶晶」。(截圖)


姚子羚話自己唔打得。(陳順禎攝)


姚子羚(中)與姚母(右)。(IG@elaine_yiu)


胡蓓蔚、姚子羚和胡杏兒的感情很深厚 (ig@myoliemyolie)


胡杏兒與「胡說八道會」的好姐妹,胡定欣、胡蓓蔚、李施嬅、黃智雯和姚子羚等人已認識多年,數人也不時會相約外出聚會。(WEIBO@胡杏兒)(myoliemyolie@IG)


姚子羚、胡定欣、胡杏兒、胡蓓蔚以及李施嬅前年一同到馬爾代夫旅行。(myoliemyolie@Instagram)


6人組合的「胡說八道會」由胡定欣、胡杏兒、胡蓓蔚(豹嫂)、姚子羚、黃智雯以及李施嬅組成。(myoliemyolie@Instagram)


姚子羚透露疫情期間會忍手唔買嘢,所以淨唔少錢。(陳順禎攝)


姚子羚今晚出席無綫音樂節目《流行經典五十年》錄影。(陳順禎攝)


姚子羚(Elaine)也建議想瘦身的女生,盡量不要把胃「撐大」,最好每次進食的時候,也維持7分的飽度,減少過量進食帶來過多的卡路里攝取。(elaine_yiu@IG)


姚子羚(IG@elaine_yiu)


藝人姚子羚也有領養唐狗。(Instagram@elaine_yiu)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!