掃呢頁CODE去手機

2022年3月6日 星期日

Heidi為直播爆喊解畫 替自己澄清︰2018年已經決定各自追求所想 #Heidi #李靜儀

Heidi之前在直播中表示自己很不捨得,又謂拆夥都好大壓力,以自由身作個人發展需要好大勇氣,然而有網民就於討論區串爆Heidi假惺惺。Heidi隨即在 ...






Heidi之前在直播中表示自己很不捨得,又謂拆夥都好大壓力,以自由身作個人發展需要好大勇氣,然而有網民就於討論區串爆Heidi假惺惺。Heidi隨即在IG貼出一些網民的留言並回應。有網民為她爆喊一事解畫,指出其實Heidi只是因為看留言而感動到喊,Heidi寫道︰「認真!我覺得真係好需要為自己辯解一次,呢兩日啲報道寫得一次衰過一次,以上網民講嘅就係事實!唔該晒,P.s. 其他原因都是不正確。」

點擊下圖睇吓Heidi嘅回應︰

Heidi回應。(IG@heidibibe)


Heidi回應。(IG@heidibibe)


Heidi回應。(IG@heidibibe)


另外,不同網民亦留言作出對於Super Girls解散的揣測,有人說︰「唔續約Super Girls解散」、「扮咩啊佢(Heidi),佢不知幾想散」、「最早單飛係咁接job自己做自己嘢唔係佢咩,佢一個單飛都唔愁」,而Heidi指出以上推測通通都是錯的,她寫道︰「有單頭job接唔代表要單飛,更何況公司安排的工作,我可以唔接嗎?(我最想又有單頭job又有組合job,兩邊都有收入啊!)2018年開始大家已經決定咗各自追求所想的,所以真係唔係你哋所理解的,拜託唔好再曲解事實。」她又在之後的story表示︰「面對不實嘅指控,我為自己捍衛一次,因為連我自己都唔幫自己說話,就冇人幫我,之後唔再回應啦,多謝大家關心。」

Heidi好靚。(IG@heidibibe)


Heidi好靚。(IG@heidibibe)


Heidi好靚。(IG@heidibibe)


Heidi好靚。(IG@heidibibe)


不時更新IG。(IG@heidibibe)


不時更新IG。(IG@heidibibe)


不時更新IG。(IG@heidibibe)


不時更新IG。(IG@heidibibe)


好sweet。(IG@heidibibe)


好sweet。(IG@heidibibe)


好sweet。(IG@heidibibe)


好sweet。(IG@heidibibe)


好sweet。(IG@heidibibe)


好sweet。(IG@heidibibe)


型!(IG@heidibibe)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!