掃呢頁CODE去手機

2022年3月6日 星期日

郭思琳:全靠吳浩康氹番 郭思琳佗B唔習慣一度崩潰痛哭 #吳浩康 #郭思琳

英皇歌手吳浩康(Deep)與33C「格鬥女神」郭思琳拉埋天窗,同時榮升父母雙囍臨門,被形容為「理想的另一半」的郭思琳,接受東網訪問時亦大讚Deep:「 ...






英皇歌手吳浩康(Deep)與33C「格鬥女神」郭思琳拉埋天窗,同時榮升父母雙囍臨門,被形容為「理想的另一半」的郭思琳,接受東網訪問時亦大讚Deep:「係一個好錫我,會成日娛樂我逗我笑嘅人。」她指因男方生活規律,所以令她感到安全感,又說:「同佢一齊相處好融洽、好舒服,亦都有正面嘅影響。自從知道有咗BB之後,我覺得佢更加穩重,我感覺佢會係一個好丈夫好爸爸。」


談及首次懷孕,她說慶幸有家人照顧:「好彩Deep三個家姐都有仔女,我家姐同媽咪又係,成日都會灌輸啲育嬰知識畀我,咁都無咁徬徨。初頭乜都唔識,乜都唔敢食,每一日Deep都安排我食營養餐,一時三刻改變晒啲飲食習慣好唔慣。」更透露有次突然當住家人面前崩潰痛哭,Deep即時氹她:「放寬咗我,間中有cheat day(放縱日),可以食吓辣嘢,食吓朱古力。」又指現時佗B頗舒服:「暫時無乜作嘔作悶,反而胃口好咗,係咁食嘢。不過好困擾係子宮愈來愈大,壓住個膀胱,成日都要去廁所,搞到失眠同皮膚差咗!」


至於婚禮,她透露月中已包了私人地方及證婚律師主持結婚簽字儀式,在疫情下的禁限聚令,婚禮和自己想像中的結婚情景有出外難免有點失望:「始終人生大事都想親友嚟到觀禮,依家惟有寄望疫情快啲有好轉,希望等我生完BB快啲修身,回復最佳狀態先再擺酒慶祝」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!