掃呢頁CODE去手機

2022年3月6日 星期日

娛美人:跳入大染缸!「少女劉佩玥」倪嘉雯自爆被誘去飯局 #倪嘉雯 #劉佩玥

倪嘉雯憑劇集《換命真相》扮演「少女劉佩玥」彈出,獲網民封為「90後女神」的她入行2年,由KOL誤打誤撞下,經友人介紹成為王祖藍公司旗下藝人,正式入行。 ...






倪嘉雯憑劇集《換命真相》扮演「少女劉佩玥」彈出,獲網民封為「90後女神」的她入行2年,由KOL誤打誤撞下,經友人介紹成為王祖藍公司旗下藝人,正式入行。她坦言家人也擔心她加入被視為「大染缸」的娛樂圈,但她卻對自己的定力充滿信心,向家人派定心丸。她自爆有收過邀請出席飯局的短訊,但立即「落閘」拒絕:「都收過短訊叫我去飯局,話有個飯局想請你嚟食餐飯,幾多錢,有冇興趣呢,馬上就Block咗佢,所以屋企人可以唔使擔心。」


入行後Carmen以旁聽生身份修讀無綫訓練班,由「路人甲」店員、名媛、記者等角色做起,第一次演出就是新人搖籃處境劇《愛.回家之開心速遞》,第一日開工已令她一世難忘,她說:「一開始乜都唔識,好驚,好記得大小姐(林淑敏)走過嚟提點我要點樣就機位、講嘢要大聲啲,佢真係超級好人,令我覺得呢行啲人好好,呢件事我會記一世。」後來她機會愈來愈多,包括演出劇集《換命真相》、《白色強人II》及《凶宅清潔師》等,而她除在《換》扮演少女劉佩玥受到注目外,原來她亦演過陳煒、龔嘉欣等的年輕版,認真是天生明星相!


想一拍拖就結婚
中大畢業的她自嘲讀書時對愛情反應遲鈍,雖然有追求者,但卻往往慢半拍錯過,她笑說:「自己觸覺好遲鈍,講到好明我先知想追我,如果唔啱,都會即刻落閘。」樣子甜美的她竟然只拍過一次拖:「好想一拍拖就結婚,自己概念好奇怪,覺得拍拖、又分手、又傷心,咪好嘥時間,如果拍拖唔係諗住結婚,咁不如唔好拍,所以依家都仲係單身囉!」雖然Dry足4年,但她不心急:「如果搵到個對象覺得會同佢結婚,就會想拍拖嘅,都好難,所以都好佛系,緣分到就出現。」


Credit:
場地:Mini Hotel Causeway Bay
髮型:Ethan Ng@HAiR Festival walk

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!