掃呢頁CODE去手機

2022年3月26日 星期六

章志文:移民告別《流行都市》!章志文「愛離家」充滿洋葱 #《流行都市》

藝人章志文7月將舉家移民加拿大,昨日(25日)播出他主持最後一集《流行都市》節目,拍檔姚嘉妮、宋芝齡、安德尊(大王)和劉彩玉等於節目臨尾時,捧出蛋糕作 ...






藝人章志文7月將舉家移民加拿大,昨日(25日)播出他主持最後一集《流行都市》節目,拍檔姚嘉妮、宋芝齡、安德尊(大王)和劉彩玉等於節目臨尾時,捧出蛋糕作歡送會,蛋糕上面寫着「22」數目字,寓意他在公司服務了22年,姚嘉妮和宋芝齡頻頻抹眼淚,充滿洋葱。


林淑敏都專登過廠現身,林淑敏表示主持《都市閒情》(《流行都市》前身)時獲章志文提點,她說:「我乜都唔識入咗《都市閒情》,係志文一手一腳教我,你嘅輩分就係我爸爸一樣。」宋芝齡此時望着章志文講笑:「你又唔教我喎!」大王亦寸嘴:「佢當我哋死咗!」一唱一和,場面甚為溫馨,章志文被感動得眼濕濕,一度哽咽,他表示:「好開心服務大家22年,同大家並肩,冇大王喺身邊有啲唔慣,大王可唔可以日日打嚟鬧吓我呀!」宋芝齡建議不會將大王的聲音做電話鈴聲,志文卻拒絕:「唔得,又煩得滯。」姚嘉妮表示節目團隊好像一家人一樣,從冇拗撬,感情好好,故對志文離港表示大感不捨。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!