掃呢頁CODE去手機

2022年3月16日 星期三

梁敏巧:《東張》女神|梁敏巧深夜遇變態佬尾隨返家爆喊:小腿畀嘢射濕咗 #女神 #梁敏巧

前港姐梁敏巧(Maggie)依家升呢做《東張西望》新咪神,衣着打扮都即刻Sharp醒晒,社交網更加時時派軍糧,緊身衫、SportsTop少不了,唔知係 ...






前港姐梁敏巧(Maggie)依家升呢做《東張西望》新咪神,衣着打扮都即刻Sharp醒晒,社交網更加時時派軍糧,緊身衫、Sports Top少不了,唔知係咪打扮索咗,竟惹嚟變態佬騷擾!佢今日(16日)凌晨喺社交網發文,指自己深夜收工返屋企時,竟疑似遇上變態佬「射濕」玉腿:「凌晨1點幾2點放工,夜晚行返屋企樓下,行樓梯個陣冇啦啦Feel到右小腿畀嘢射一射然後濕咗。個心離一離睇吓我係咪踩水氹中雀屎,但又冇喎。」佢續指自己原來被一名男子尾隨,佢一轉身,對方即刻跑走:「當刻覺得好惡心到忍唔住流咗眼淚,即刻搵紙巾抹。」


直認當時條街得自己一個嘅佢,指當時真係好驚,所以佢都唔敢追上前,驚對方再做變態行為,而佢又唔知腳上係咩液體,即刻拎濕紙巾同火酒清潔,抹抹吓佢又驚又擔心,忍唔住喊出嚟。佢又透露原來兒時都曾遇過變態佬偷拍,直言後悔當時冇報警署理,好在佢身邊朋友仔買防狼器同防狼噴霧畀佢,等佢入夜收工都有嘢傍身。


梁敏巧接受東網電話訪問,對於被特濕一事仍猶有餘悸:「因為呢排《東張西望》有啲夜市專題,所以我先收咁夜,而嗰條路仔好短,冇諗過會出事,今晚我同樣會夜收,考慮緊叫成crew同事或搵朋友幫吓手接送。其實我都幾易惹到呢類人,試過遇到露體狂、喺港鐵被偷拍,甚至依家喺社交平台私信啲三級相畀我,都後悔當時就應該報警,將佢哋繩之以法。依家我都諗緊係咪需要報警備案,同埋會去買個防狼器防吓身。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!