掃呢頁CODE去手機

2022年3月16日 星期三

反起跑線聯盟|ERROR肥仔孖練美娟演搞笑夫妻 導演大讚有夫妻相 #ERROR #練美娟

ViuTV原創劇《反起跑線聯盟》將於3月21日(星期一)晚上隆重首播,劇集講述一班拒絕成為「怪獸家長」的父母,及要求子女贏在起跑線上的「虎爸」、「虎媽 ...




ViuTV原創劇《反起跑線聯盟》將於3月21日(星期一)晚上隆重首播,劇集講述一班拒絕成為「怪獸家長」的父母,及要求子女贏在起跑線上的「虎爸」、「虎媽」,在校園裡各自為自己的理念辯護,而展開連場激戰。

劇集早前開工,ERROR成員肥仔與練美娟於片場大放笑料!練姐投訴被台前幕後「欺凌」,被肥仔等人尊稱為「娟老師」,她稱:「呢個劇組個個都拍到精神分裂,肥仔就叫我做娟老師,導演又將我同肥仔叫錯晒,真係有冇搞錯啊,我地咁大分別都會搞得亂!」在旁的肥仔指娟姐地位係全個劇組最尊崇,要受到劇組的特別關注,肥仔表示:「通常片場最有地位嘅就會被人叫老師,宜家娟姐要枝水咋,都會全場大叫『娟老師要枝水啊!』,你可想而知佢幾咁受歡迎。」

在劇中肥仔需要拍攝跳舞戲份,他與劇中囝囝拉筋做運動,期間小演員自爆金句「壓我條筋,加五百蚊」等等,逗得大家不時爆笑。劇情後期肥仔扭傷要娟姐幫忙按摩,但被娟姐投訴「食豆腐」。娟姐指:「依家佢(肥仔)用演員身份食我豆腐,按按吓又叫咩高啲入啲,唔知想我按邊度啊,係佢要求㗎咋,啲Fans唔好呷我醋啊。」

導演劉偉恆第一次見肥仔跳勁舞,笑言過足導演癮,他說:「電視見佢跳舞梗係見過啦,但可以點佢跳幾個動作嚟睇吓先爽嘛!其寶娟姐同肥仔呢家人越嚟越似一家人,就連小演員嘅媽咪都話娟姐好似佢呀媽,真係好有感覺」。

點擊下圖觀看更多相關圖片:

肥仔@ERROR、練美娟、導演劉偉恆及劇中小演員合照(資料圖片)


肥仔@ERROR與練美娟於新劇《反起跑線聯盟》演攪笑夫妻(資料圖片)


肥仔@ERROR與練美娟於新劇《反起跑線聯盟》演攪笑夫妻(資料圖片)


肥仔@ERROR與練美娟於新劇《反起跑線聯盟》演攪笑夫妻(資料圖片)


練姐投訴被台前幕後「欺凌」,被肥仔等人尊稱為「娟老師」(資料圖片)


練姐投訴被台前幕後「欺凌」,被肥仔等人尊稱為「娟老師」(資料圖片)


肥仔拉筋做運動。(資料圖片)


肥仔拉筋做運動。(資料圖片)


肥仔拉筋做運動。(資料圖片)


好搞笑。(資料圖片)


好搞笑。(資料圖片)


好搞笑。(資料圖片)


肥仔與劇中囝囝拉筋做運動。(資料圖片)


肥仔與劇中囝囝拉筋做運動。(資料圖片)


劇情後期肥仔扭傷要娟姐幫忙按摩。(資料圖片)


劇情後期肥仔扭傷要娟姐幫忙按摩。(資料圖片)


練美娟及劇中小演員。(資料圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!