掃呢頁CODE去手機

2022年3月16日 星期三

吳浩康:綵排爆喊︱吳浩康離島娶郭思琳 最愛老婆有孝心 #吳浩康 #郭思琳

英皇歌手吳浩康(Deep)今日(15日)娶郭思琳(Margiela)為妻,據知二人於貝澳營地舉行婚禮,郭思琳一身婚紗Look雖然唔算緊身,不過都仍然睇 ...






英皇歌手吳浩康(Deep)今日(15日)娶郭思琳(Margiela)為妻,據知二人於貝澳營地舉行婚禮,郭思琳一身婚紗Look雖然唔算緊身,不過都仍然睇得出腹部微隆,今日雙喜臨門分外開心。Deep表示婚禮前兩晚已經緊張到瞓唔着,佢喺綵排時更已經感動到喊咗出嚟:「自己朝早起身去睇Set up,企喺度諗要講啲乜嘢?有邊個會嚟?要多謝邊一位?瞓唔到,兩日都五點幾、六點就醒咗,所以都幾攰同幾緊張。朝早自己演練嘅時候已經喊咗。」


Deep又大讚老婆郭思琳性格好及有孝心:「我鍾意我太太係一個好率直、好簡單嘅人,有乜就講乜,同佢相處唔使估,係好嚮往同佢相處。佢唔只對父母好上心、好愛錫,對其他屋企人都好關心好照顧,好欣賞佢對家庭呢個態度。」問到畀太太多少分?Deep笑言剛學會新婚的第一課:「嘩!畀太太幾多分都唔夠喎,唔可以亂咁畀分,呢個係我啱啱新婚學識嘅事,所以太太一定係超過滿分㗎啦。」


升為新婚「人夫」,Deep坦言心態要再重新調整自己,很多事情需要重新學習:「無論係相處、對事件嘅睇法、價值觀都唔同咗,所以依家變得謙卑咗。過往當大家溝通有問題嘅時候,會覺得『喂!你唔明白我。』、『我係啱嘅。』、『我識呢件事,你應該要聽我講。』依家會調番轉『可能有啲嘢我唔知呢。』、『可能我未識呢。』、『可能我唔了解呢。』我都需要重新去學過,希望可以幫到個關係。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!